تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
6
برگزاری آزمون مشترک دهم برای ۱۶ دستگاه اجرایی در کل کشور

جذب صد هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی

  • کد خبر : 183565
  • 19 فروردین 1402 - 19:25
جذب صد هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی
علیرضا علیخان‌زاده اعلام کرد: در روزهای آتی صفحه‌ای در سایت سازمان اداری و استخدامی کشور راه‌اندازی می‌شود که مرجع اصلی برای اعلام و اطلاع‌رسانی آزمون‌های استخدامی خواهد بود.

جمهوریت –رئیس امور جذب، بکارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی از جذب ۱۰۰ هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی در ماه‌های آتی خبر داد و گفت: آزمون‌های استخدامی سال ۱۴۰۲ به شکلی متفاوت برنامه‌ریزی شده تا کیفیت، عدالت، سرعت و تنوع در جذب نیرو به عنوان اولویت‌های سازمان اداری و استخدامی کشور، در این دوره از آزمون‌های استخدامی مدنظر قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا علیخان‌زاده در این باره اظهار کرد: با اشاره به برگزاری آزمون مشترک دهم برای ۱۶ دستگاه اجرایی در کل کشور گفت: در این آزمون ۵۰۲۲ نفر جذب ۱۶ دستگاه‌ اجرایی خواهند شد که ۵ خردادماه آزمون آن برگزار می‌شود.

وی افزود: سازمان تات، سازمان ثبت اسناد، وزارت راه و شهرسازی، گمرک، سازمان شیلات، سازمان پزشکی قانونی، شرکت زیرساخت، پست بانک، دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان، سازمان ملی استاندارد، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان ملی بهره وری، سازمان علوم و زمین، بانک توسعه صادرات، سازمان نقشه‌برداری، سازمان امور مالیاتی از جمله ۱۶ دستگاه‌های متقاضی نیرو هستند.

بیشتر بخوانید:

نامه‌ای جنجالی برای استخدام در وزارت کار

امتیاز تاهل و فرزند آوری در استخدام استاد دانشگاه

استخدام خبرسازِ دختر یک نماینده مجلس در وزارت نفت

زاکانی: استخدام در شهرداری تهران ممنوع است

 

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=183565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰