تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
18
قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۰

پیش بینی آنتونی اسکاراموچی از قیمت بیت کوین

  • کد خبر : 183490
  • 19 فروردین 1402 - 14:38
پیش بینی آنتونی اسکاراموچی از قیمت بیت کوین

جمهوریت –آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، بنیان‌گذار شرکت اسکای‌بریچ کپیتال (SkyBridge Capital)، پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ به ۵۰۰,۰۰۰ دلار تا ۱ میلیون دلار می‌رسد. او در مصاحبه جدید خود گفته است که حدس می‌زند بازار ارزهای دیجیتال در یک روند نزولی قرار دارد؛ اما اگر سرمایه‌گذاران از بیت کوین برای […]

جمهوریت –آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، بنیان‌گذار شرکت اسکای‌بریچ کپیتال (SkyBridge Capital)، پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ به ۵۰۰,۰۰۰ دلار تا ۱ میلیون دلار می‌رسد. او در مصاحبه جدید خود گفته است که حدس می‌زند بازار ارزهای دیجیتال در یک روند نزولی قرار دارد؛ اما اگر سرمایه‌گذاران از بیت کوین برای یک بازه زمانی چهارساله نگهداری کنند، سود آن بیشتر از هر دارایی دیگری خواهد بود. شایان ذکر است که او در ماه ژانویه (دی) هم گفته بود در دو تا سه سال آینده قیمت بیت کوین به ۵۰,۰۰۰ تا ۱۰۰,۰۰۰ دلار می‌رسد.

روز گذشته، سختی استخراج در شبکه بیت کوین با رشد ۲.۲۳درصدی شاهد چهارمین افزایش متوالی خود در ۴۱ روز گذشته بود. آخرین تنظیم سختی شبکه، مقدار این شاخص را به رکود ۴۷.۸۹تریلیون رساند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=183490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰