تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها :

افزایش ۴۰ فروند هواپیما در ناوگان هوایی کشور

  • کد خبر : 183457
  • 19 فروردین 1402 - 11:36
افزایش ۴۰ فروند هواپیما در ناوگان هوایی کشور
نرخ بلیت‌های هواپیمایی به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی مربوط نمی‌شود، بلکه شرکت‌های هواپیمایی در تعیین نرخ دخیل هستند.

جمهوریت – مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اضافه شدن حدود ۴۰ فروند هواپیما به خطوط هوایی کشور در سال گذشته خبر داد و گفت: به تناسب افزایش تعداد هواپیماها باید فرودگاه‌ها را مجهزتر و پارکینگ‌های هواپیما، ترمینال‌ها و عوامل پروازی فرودگاه را توسعه، گسترش و بهسازی دهیم.

به نقل از ایرنا؛ «حمیدرضا سیدی» مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: بخش خصوصی و دولتی متقاضی ورود هواپیما به کشور است تا تعداد ناوگان را افزایش دهند، اما این صنعت نزدیک به ۴۰ سال است که تحت تحریم‌های ظالمانه و سرسختانه دشمنان قرار دارد و دانش ساخت هواپیما غالباً در اختیار چند کشور غربی قرار داشته که دانش آن را در اختیار دیگر کشورها قرار نمی‌دهند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه فروش و عرضه هواپیما به کشور ما به دلیل تحریم‌های آمریکا ممنوع است، گفت: سعی کرده‌ایم به واسطه دانشمندان غیور و به همت بلند آنها صنعت هواپیمایی کشور را سرپا نگه‌داریم ‌و بخش خصوصی و دولتی از هرجایی که توانسته نیازمندی‌ها را تامین کرده است.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=183457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰