تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
15

صوفی: دیدیم در دوران احمدی‌نژاد چه بلایی سر کشور آمد

  • کد خبر : 134047
  • 10 آبان 1400 - 15:16
صوفی: دیدیم در دوران احمدی‌نژاد چه بلایی سر کشور آمد
یکدست شدن قدرت را در دوران احمدی نژاد شاهد بودیم که چه بلاهایی بر سر کشور آمد.

جمهوریت : علی صوفی دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات و از چهره‌های نزدیک به سید محمد خاتمی بر این باور است که معمولا منتقدان دولت باید از جریان مقابل باشند اما الان اصولگرایان هم به دولت سیزدهم و عملکردش اعتراض دارند.

او دولت رییسی را دولتی بدون تصمیم، بدون سیاستگذاری و منفعل می‌داند و می‌گوید: الان هنوز ۱۰۰ روز نشده است اما صدای ناکارآمدی این دولت در بین اصولگرایان بلند شده است. طرفداران آقای رئیسی و کسانی که به وی رأی دادند الان منتقد هستند. در حال حاضر همه کالاها به صورت سرسام آوری گران شده است.

بنابراین الان هنوز ۱۰۰ روز نشده است اما صدای ناکارآمدی این دولت در بین اصولگرایان بلند شده است. طرفداران آقای رئیسی و کسانی که به وی رأی دادند الان منتقد هستند. در حال حاضر همه کالاها به صورت سرسام آوری گران شده است.

یکدست شدن قدرت را در دوران احمدی نژاد شاهد بودیم که چه بلاهایی بر سر کشور آمد. هنوز هم این بلاها ادامه دارد. کشور و این بخش از کره زمین به دلیل تصمیمات نادرست احمدی نژاد در خصوص آب در حال نابودی است. چشمه ها در حال نابودی است و ….. این وضعیت به دلیل یک تصمیم نادرست یک رییس جمهور ناوارد و ناصالح و ناشایست است. اگر وضعیت این گونه ادامه پیدا کند مشخص است که سرانجام کار به کجا می رسد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=134047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰