تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 26 June , 2024
10

تصاویر هیوندای الانترا ۲۰۱۹ لو رفت

  • کد خبر : 1177
  • 19 تیر 1397 - 10:50
تصاویر هیوندای الانترا ۲۰۱۹ لو رفت

فیس لیفت جدید از هیوندای الانترا که برای سال ۲۰۱۹ آماده شده به تازگی توسط عکاسان شکار شده و حالا می توان با این تصاویر یک نگاه اولیه به این خودرو و تغییرات آن داشت. این تصاویر نشان می دهد که جلوپنجره این خودرو بسیار عوض شده به طوری که احتمال می رود تا در […]

فیس لیفت جدید از هیوندای الانترا که برای سال ۲۰۱۹ آماده شده به تازگی توسط عکاسان شکار شده و حالا می توان با این تصاویر یک نگاه اولیه به این خودرو و تغییرات آن داشت.

این تصاویر نشان می دهد که جلوپنجره این خودرو بسیار عوض شده به طوری که احتمال می رود تا در آینده چهره اکثر خودروهای هیوندای به آن شبیه شود. در بالا چراغ ها کمی تغییر کرده است. همچنین چراغ ها کمی کشیده تر شده و نمای سه گوش به خود گرفته اند.
هیوندای الانترا 2019 لو رفت +تصاویر
از عقب اما چهره خودرو خیلی دستخوش تغییر نشده چرا که همچنان صندوق آن کمی بالا بوده و چراغ ها چهره ای خشن تر به خود گرفته اند. در کل چهره عقب خودرو با تغییرات کوچکی که داشته بیشتر شبیه به سوناتا سدان شده است. همچنین واژه های الانترا نیز به صورت حروف جدا شده بر روی کل صندوق نوشته شده است.
هیوندای الانترا 2019 لو رفت +تصاویر
هنوز تصویری از درون این خودرو منتشر نشده اما انتظار می رود که داخل کابین آن نیز به طور کامل تغییر پیدا کرده باشد. انتظار می رود که درون این خودرو با تکنولوژی های جدید از جمله سیستم سرگرمی جدید هیوندای تجهیز شده و جنس مواد تشکیل دهنده آن نیز بهبود یافته باشد.
هیوندای الانترا 2019 لو رفت +تصاویر
این خودرو ماه آینده در کره جنوبی وارد بازار می شود و در ابتدای سال آینده میلادی نیز به بازار جهانی وارد خواهد شد.
منبع: خودروکار
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=1177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰