تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
10

دست در دست هم برای فرهنگ دست ندادن

  • کد خبر : 90899
  • 06 اسفند 1398 - 16:25
دست در دست هم برای فرهنگ دست ندادن

به گزارش جمهوریت ، یک خانم کار آفرین ، کمپینی تشکیل داده و مردم را ترغیب می کند که این روزها از دست دادن با یکدیگر امتناع کنند. یاسمن حجازی طراح کمپین ” دوستت دارم که دست نمی‌دهم” درباره علت راه اندازی این کمپین به خبرنگار سایت جمهوریت گفت: بنده حدود یک ماه پیش این […]

به گزارش جمهوریت ، یک خانم کار آفرین ، کمپینی تشکیل داده و مردم را ترغیب می کند که این روزها از دست دادن با یکدیگر امتناع کنند.

یاسمن حجازی طراح کمپین ” دوستت دارم که دست نمی‌دهم” درباره علت راه اندازی این کمپین به خبرنگار سایت جمهوریت گفت: بنده حدود یک ماه پیش این کمپین را به منظور مقابله با شیوع هر نوعی ویروسی قبل از انتشار دیده شدن اولین مورد ویروس کرونا راه اندازی کردم.

وی متذکر شد: مدتی پیش یکی از همکاران نزدیکم دچار سرماخوردگی شدیدی شد و متاسفانه بنده به وی دست دادم و پس از چند روز دچار آنفولانزای بسیار شدیدی شدم به گونه ای که دو هفته بستری بودم.

این کارآفرین صنعت ورزش کشور اظهار داشت: پس از آنکه دوران بیماری را سپری کردم، دست دادن مردم به یکدیگر نظرم را به خودش جلب می کرد و بر این اساس این کمپین را راه اندازی کردم.
دست ندادن و مورد توجه قرار گرفتن این کمپین را شروعی میدیدیم برای توجه بیشتر افراد به انتشار ویروسها به جهت عدم رعایت بهداشت فردی.

حجازی بیان کرد: برای گسترش این کمپین، ما پیکسل هایی را تحت عنوان ” دوستت دارم که دست نمی‌دهم” طراحی کردیم و این پیکسل ها به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این مدت بسیاری از مدارس، مهدکودک ها، شرکت ها، بیمارستان ها و بانک ها از ما تقاضا کردند که این پیکسل را برای آنان ارسال کنیم که ما هم این اقدام را انجام دادیم.

حجازی تاکید کرد: دست دادن تبدیل به یک عادت در میان مردم کشورمان شده است و جامعه نیاز به طراحی چنین کمپین هایی داشت تا به مرور این عادت کاهش یافته و یا کنار گذاشته شود.
شکی نیست تنها دست ندادن باعث رهایی از ویروس کرونا نیست، اما امیدواریم با استقبالى که از این کمپین شده، توانسته باشیم به سهم خودمان جلوی انتشار هرچه سریع تر آن را اندکی گرفته باشیم.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=90899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰