تاریخ : شنبه, ۲۱ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 12 October , 2024
2

چرا چهار پنجم جناب آقا تهرانی؟!

  • کد خبر : 249645
  • 21 مهر 1403 - 16:38
چرا چهار پنجم جناب آقا تهرانی؟!
در شرایطی که این روزها کشور در یکی از حساس ترین برهه های تاریخی خود قرار دارد و همزمان مشکلات معیشتی نیز فشار مضاعفی بر مردم وارد می کند برخی آقایان همچنان اصرار بر پیشبرد برخی سیاست های غیر ضرور خود دارند.

جمهوریتمحمد صادقی: در شرایطی که این روزها کشور در یکی از حساس ترین برهه های تاریخی خود قرار دارد و همزمان مشکلات معیشتی نیز فشار مضاعفی بر مردم وارد می کند برخی آقایان همچنان اصرار بر پیشبرد برخی سیاست های غیر ضرور خود دارند.

اخیرا جناب آقا تهرانی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و از نمایندگان جبهه پایداری گفتند که تصویب قانون عفاف و حجاب با ارجاع به شورای نگهبان انجام شده با انتقال توسط رئیس مجلس به رئیس جمهور برای ابلاغ و اجرا نهایی می شود.

قسمت عجیب فرمایشات ایشان البته آنجایی است که مدعی می شوند با اجرای این قانون چهار پنجم از مسائل فرهنگی حل می شود!!

حال پرسش اینجا است این سنجش و کمیت سازی چگونه انجام شده؟ اصلا چرا سه دوم نه مثلا آن یک پنجم باقی مانده مشکلات فرهنگی چیست که حل نمی شود؟! اساسا مشکل از نظر ایشان چیست و واحد اندازه گیری آن چگونه است؟!

آیا واقعا نمی شد قانونی تنظیم کرد که همه مشکلات حل شود و یک پنجم آن باقی نماند؟! حقیقتا باید گفت این حجم از ساده انگاری مسائل آن هم از سوی نماینده مجلس حقیقتا جای تعجب، سوال و البته تاسف دارد اگر سایر مسائل و حساب و کتاب های ایشان نیز همین گونه باشد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=249645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰