تاریخ : چهارشنبه, ۱۰ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 31 July , 2024
1
مرز مقاومتی سکه شکست

تغییر شدید قیمت‌ها در بازار طلا و ارز

  • کد خبر : 243940
  • 10 مرداد 1403 - 12:21
تغییر شدید قیمت‌ها در بازار طلا و ارز
بازار ارز و سکه تهران در روز تحلیف رئیس جمهور جدید، با افزایش وارد کانال جدید شدند.

جمهوریت -بازار ارز و سکه تهران در روز تحلیف مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور ایران، با افزایش وارد کانال جدید شدند و قیمت سکه امامی با رشد به کانال ۴۲ میلیون تومان رسید و قیمت طلای آبشده نیز در روز سه‌شنبه با صعود دو پله‌ای در مرز کانال ۱۵ میلیون تومان معامله شد. همچنین قیمت دلار هرات در نیمه دوم معاملات، وارد کانال ۵۹ هزار تومان شد.

قیمت دلار هرات که در پشت خط دوشنبه در ۵۸ هزار و ۹۰۰ تومان بسته شده بود؛ دیروز را با کاهش ۱۰۰ تومانی در ۵۸ هزار و ۸۰۰ تومان بازگشایی کرد.

اسکناس آمریکایی در نیمه اول معاملات، برای ورود به کانال ۵۹ هزار تومان تلاش کرد و بالاخره در نیمه دوم روز به این مهم دست یافت و در نهایت در ۵۹ هزار و ۱۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

تلاش درهم و طلا برای عبور از مرز مقاومتی

قیمت درهم امارات بدون تغییر نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، ۱۶ هزار و ۱۴۰ تومان بازگشایی کرد و با افزایش تا ۱۶ هزار و ۲۰۰ تومان هم پیش رفت؛ ولی نتوانست از این سطح عبور کند و با کاهش ۱۶ هزار و ۱۹۰ تومان بسته شد.

همچنین قیمت سکه امامی که روز دوشنبه با افزایش به پله آخر ۴۱ میلیون تومان رسیده بود؛ به نوسان خود ادامه داد و در کانال ۴۲ میلیون تومان پیشروی کرد. در نهایت قیمت سکه امامی در ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بسته شد.

امروز قیمت طلای آبشده هم در ۱۴ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان بازگشایی کرد و با دنبال کردن روند صعودی، وارد کانال جدید ۱۵ میلیون تومان شد. قیمت طلای آبشده برای شکستن اولین مرز مقاومتی کانال ۱۵ میلیون تومان تلاش کرد اما تا این لحظه نتوانسته بالای آن تثبیت دهد.

افزایش قیمت دلار در بازار رسمی

در سمت رسمی بازار هم شاهد افزایش قیمت دلار و یورو بودیم. بر اساس اعلام مرکز مبادله ایران هر دلار امروز ۴۸۲۳۷ تومان قیمت گذاری شد و حواله دلار هم ۴۴۲۵۴ تومان خرید و فروش شد. همچنین یورو مبادله ای هم ۵۲۱۹۱ تومان قیمت خورد و ارزش حواله یورو هم به ۴۷۸۸۱ تومان رسید. درهم امارات هم در مرکز مبادله ۱۳۱۳۴ تومان ارزش گذاری شد و درهم حواله نیز ۱۶۱۹۰ تومان قیمت خورد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=243940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰