جمهوریت ـ به گزارش روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی در جمع رؤسای ادارات وصول مطالبات، دعاوی و اجراییات و تعدادی از رؤسای شعب تهران با تأکید بر این که وصول مطالبات باید به طور جدی پیگیری شود، افزود: نباید اجازه داد اقساط تسهیلات آن قدر به تأخیر بیفتد که به پرونده مطالباتی تبدیل شود.
وی همچنین بر لزوم اشراف همه جانبه رؤسای شعب به پروندههای مطالباتی تأکید و خاطرنشان کرد: باید دورههای آموزشی به منظور آشنایی با نحوه مواجهه با چنین پروندههایی برگزار شود.
مدیرعامل بانک دی با تأکید بر این که نباید منابع بانک در قالب مطالبات غیرجاری، حبس شود، اظهار کرد: آزادسازی منابع، توان بانک در پرداخت تسهیلات را تقویت کرده و شاخصهای کلیدی بانک را نیز ارتقا میدهد.
در این جلسه که با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک برگزار شد، رؤسای شعب گزارشی از پروندههای مطالباتی ارائه دادند.
بیشتر بخوانید:
- حضور بانک دی در نمایشگاه روایت خدمت
- ارائه خدمات بانکی متقابل پست بانک ایران و بانک دی به مشتریان طرفین
- حضور مدیرعامل بانک دی در میزگرد پاسخگویی تلفنی به مناسبت هفته دولت
- برگزاری «میزگرد پاسخگویی مدیران به مشتریان» در بانک دی به مناسبت هفته دولت
- حرکت بانک دی در مسیر تحقق شعار «ما میتوانیم» است
- افزایش ساعت کاری شعب بانک دی در هفته دولت
- سامانه «ایثار من» بستر ثبت درخواست تسهیلات ایثارگران است