جمهوریت ـ احمد کریمپور با بیان اینکه گروه سایپا با تدوین و اجرای استراتژیهای مشتریمحور، موفق به کسب دستاوردی مهم در خصوص جلب رضایت مشتریان، از طریق تأمین به موقع قطعات و اقلام یدکی حوزه گارانتی و خدمات پس از فروش شده است، اظهارداشت: از ابتدای سال گذشته، اقدامات اصلاحی برای سرعت بخشی در تأمین قطعات محصولات سایپا، با هدف بهبود ارائه خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان آغاز شد.
مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: از آنجا که سرعت در تأمین قطعات کیفی، بدون تأمین به هنگام قطعات یدکی مورد نیاز شبکه ارائهکننده خدمات پس از فروش مقدور نبود، پروژهها و برنامههای متعددی در بخشهای تأمین و تولید گروه سایپا، تعریف شد.
او با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا موفق شد از اواسط سال ۱۴۰۱ با برنامهریزی دقیق و جامع و همچنین پیگیریهای مستمر در ردههای استراتژیک شبکه زنجیره تأمین خود، در خصوص تأمین قطعات یدکی گارانتی خودروهای تولیدی، روند بسیار مطلوبی را طی کند، افزود: تأمین قطعات گارانتی محصولات سایپا در سه شرکت اصلی سازهگستر، مگاموتور و زامیاد که تأمینکنندگان اصلی گروه سایپا محسوب میشوند به بیش از ۸۰ درصد رسیده و این امر بیانگر افزایش معنادار بیش از ۳۰ درصدی در روند تأمین قطعات یدکی است.
کریمپور گفت: اقدامات توسعهای صورت گرفته، منجر به کاهش چشمگیر مدت زمان انتظار مشتریان، کاهش مدت زمان توقف و خواب خودروها در شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه سایپا شده و به تبع این امر میزان رضایتمندی مشتریان افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.
مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس استرتژیهای گروه سایپا، مرکز امور مشتریان در راستای انعکاس بهموقع صدای مشتری در گستره تمامی حوزههای شبکه زنجیرهتأمین، ضمن شناسایی و ارسال مداوم لیست قطعات بحرانی به حوزههای مرتبط و انجام پیگیریهای لازم، به دنبال استمرار بهبود روند رشد تأمین بوده و در راستای اهداف مدنظر گروه سایپا اقدام به پایش و کنترل فرآیندهای مربوطه می کند.
بیشتر بخوانید:
- بزرگترین رویداد صنعت خودروی کشور در هجدهمین نمایشگاه بینالمللی قطعات، لوازم و مجموعههای خودرو
- تولید نسل جدید خانواده موتور در شرکت مگاموتور
- همکاری گروه سایپا با ۷ دانشگاه برتر کشور
- ارتقاء نسبی کیفیت خودروی شاهین
- با حمایت های دولت جمهوری اسلامی و جمهوری ونزوئلا، کارخانه خودروسازی ونیراتو بعد از ۹ سال توسط گروه خودروسازی سایپا راه اندازی شد
- امکان ایجاد مرکز نوآوری گروه سایپا در دانشگاه شریف
- شاهین سایپا دارای سیستم تعلیق و ترمز مناسب است
- تولید خودرو در گروه سایپا پایدار شده است
- عرضه خودروهای وارداتی پس از چهار سال در کشور توسط گروه خودروسازی سایپا
- افزایش ۸۲٫۵ درصدی تولید محصولات سایپا
- واگذاری اولین خودروهای وارداتی گروه خودروسازی سایپا به متقاضیان
- استفاده از توان ارزی بانک سپه برای صادرات خودرو
- از ابتدای سال ۵۸ هزار خودرو فاکتور و تحویل مشتریان شد
- شکسته شدن رکورد تولید روزانه سایپا
- رشد تولید محصولات سایپا با وجود محدودیت های ارزی
- سرعت گرفتن تحویل خودرو در گروه سایپا
- افزایش ۴۱ درصدی تولیدات سایپا در فروردین ماه
- تحویل ۲۵ هزار دستگاه خودرو طی هفته جاری به مشتریان
- رشد ۴۱ درصدی تولید محصولات سایپا در فروردین ماه
- امضا تفاهم نامه تولید خودرو اقتصادی بین سایپا، ایران خودرو و کرمان موتور
- شرایط ثبت نام متقاضیان خرید محصولات گروه سایپا فراهم شد
- ۸۰۰ هزار دستگاه خودرو امسال تولید می شود
- تحقق طرح توسعه بلند مدت مگاموتور
- رکورد تولید سالیانه خودرو در سایپاسیتروئن شکسته شد