تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
9

جلودارزاده: رای من از یک میلیون و ۲۰۰ هزارتا به صدهزارتا رسیده/ این یعنی قهر مردم

  • کد خبر : 99625
  • 01 شهریور 1399 - 14:59
جلودارزاده: رای من از یک میلیون و ۲۰۰ هزارتا به صدهزارتا رسیده/ این یعنی قهر مردم

جمهوریت – جهان نیوز نوشت: «سهیلا جلودارزاده»، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی و کاندیدای ناکام از ورود به مجلس یازدهم که پیش تر و در سناریوی تخریب مجلس یازدهم گفته بود: «اگر قالیباف رای بیاورد مجلس به تیمچه حاجب‌الدوله تبدیل می‌شود!» با خبرگزاری برنا گفتگو کرده و با بیان آنکه سعی اصلاح طلبان در […]

جمهوریت – جهان نیوز نوشت: «سهیلا جلودارزاده»، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی و کاندیدای ناکام از ورود به مجلس یازدهم که پیش تر و در سناریوی تخریب مجلس یازدهم گفته بود: «اگر قالیباف رای بیاورد مجلس به تیمچه حاجب‌الدوله تبدیل می‌شود!» با خبرگزاری برنا گفتگو کرده و با بیان آنکه سعی اصلاح طلبان در مجلس دهم این بوده که صدای مردم باشند از کاهش رای خود در انتخابات مجلس دهم تلویحا گلایه کرده و آن را نشانه خدشه به «اعتماد عمومی» دانسته است!

البته که این خانم اصلاح طلب از خود نپرسیده که آیا واقعا رفتار فراکسیون امید برای مردم بوده یا به اسم مردم؟! قطعا مهم ترین دلیل کاهش مشارکت در انتخابات مجلس، ناراحتی‌ مردم از وکیل الدوله هایی بود که بخش مهمی از عمر مجلس را قربانی بازی های سیاسی کردند. فی الواقع اصلاح طلبان از یک سو با چهار سال اتلاف عمر مجلس به کشور لطمه وارد کردند و از سوی دیگر با ناامید کردن بخشی از مردم؛ البته که باید امیدوار بود است مجلس یازدهم این امید را به مردم برگرداند.

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات جلودارزاده را در ادامه خواهید خواند:

*در مجلس دهم سعی کردیم صدای ملت باشیم، آن زمان در مورد مسائلی که الان پیش آمده مدام تذکر می‌دادیم. بن‌بست‌هایی که امروز در آن قرار داریم، آن موقع قابل حل بود. در حال حاضر منتظر هستیم دوستانی که می‌خواستند با روش دیگری مملکت را اداره کنند، امتحان خود را به ملت پس دهند.

*جایی برای سخن مخالف نمانده به این معنی که کسی نمی‌خواهد گوش کند و فکر می‌کنند که اگر با روش تک فکری به جلو بروند و با همه مخالفت کنند، موفقیت آمیزتر است و با رفتارهای گازانبری بالاخره موفق می‌شوند.

*بنده یک میلیون و دویست هزار رای داشتم در انتخابات گذشته صد هزارتا شد که این نشان می‌دهد، اکثریت قاطع مردم که یک تفکر دارند، در انتخابات شرکت نکردند، عدم مشارکت بیانگر قهر عمومی و خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی است، در حقیقت این روش‌ها مشارکت را کم کرده و این عدم مشارکت‌ها، ممکن است در ظاهر آسیبی نرساند ولی در حقیقت، قدرت را نابود می‌کند و از بین می‌برد.

* این نماینده مجلس دهم در واکنش به اینکه ممکن است بسیاری از اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها تائید صلاحیت نشوند و آیا در این باره اصلاح‌طلبان نگرانی ندارند، گفته است: از پیش‌ قضاوت نمی‌کنم و امیدوارم کرونا حداقل این اثر را داشته باشد که آدم‌ها حق و باطل را رعایت کنند اما اگر چنین کاری کنند، اوضاع بدتر می‌شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=99625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰