تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
8

برنامه حزب کارگزاران در انتخابات ۱۴۰۰

  • کد خبر : 99528
  • 31 مرداد 1399 - 10:53
برنامه حزب کارگزاران در انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش جمهوریت ، سید حسین مرعشی عضو شورای مرکزی و سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در خصوص آخرین مواضع این حزب پیرامون انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین ششمین دوره شوراهای شهر، گفت: با توجه به ایده‌ها و برنامه‌هایی که حزب در خصوص مساله انتخابات دارد، تاکنون گفت‌وگوهای بسیار مفصلی هم در کمیته سیاسی و […]

به گزارش جمهوریت ، سید حسین مرعشی عضو شورای مرکزی و سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در خصوص آخرین مواضع این حزب پیرامون انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین ششمین دوره شوراهای شهر، گفت: با توجه به ایده‌ها و برنامه‌هایی که حزب در خصوص مساله انتخابات دارد، تاکنون گفت‌وگوهای بسیار مفصلی هم در کمیته سیاسی و هم در شورای مرکزی کارگزاران صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در نتیجه‌ این گفت‌وگوها بنا شد که حزب چارچوب‌ها و برنامه‌ای را برای انتخابات سال آینده آماده کند و پس از آماده شدن این برنامه، با همه نیروهای سیاسی اصلاح‌طلب وارد گفت‌وگو شویم تا با گروه‌هایی که علاقه‌ای نسبت به حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای آینده دارند، یک ائتلاف جدید را پیگیری کنیم.

در همین رابطه علی محمد نمازی نیز در گفت و گو با ایسنا، درباره اینکه چه جریان و اشخاصی شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری را دارند،اظهار کرد: من معتقدم تشکل هایی در انتخابات موفق می شوند که سراغ افرادی برای نامزدی در انتخابات بروند که آنها اهل پاسخگویی و روشنگری بوده و به سوالات و ابهامات مردم پاسخ دهند. الان زمان پاسخگویی و روشنگری است و مردم در انتخابات۱۴۰۰ به روشنگری و پاسخگویی اقبال نشان می دهند.

وی با بیان اینکه مردم در هر زمانی به پاسخگویی نیاز دارند ولی الان این نیاز مردم بیشتر شده است، افزود: تشکل های سیاسی همچنین باید سراغ کسانی بروند که ریسک حضور در عرصه را داشته باشند و برای حل مشکلات کشور، راهکارهای عملی ارائه کنند.

وی ادامه داد: اشخاص، احزاب و تشکل های سیاسی باید به صورت کپی وارد عرصه انتخابات شوند و بررسی کنند که بیشتر مشکلات مردم در چه زمینه هایی است.حرف مردم را بشنوند و آنها را تشویق کنند که وارد فعالیت سیاسی و انتخاباتی شوند.نباید مردم از حضور در عرصه انتخابات کنار بکشند و این وظیفه احزاب است که مردم را نسبت به آینده و پیشرفت کشور امیدوار کرده و در صحنه نگه دارند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=99528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰