تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
11

جان باختگان کرونا در ایران به مرز ۲۰ هزار نفر نزدیک شدند

  • کد خبر : 99377
  • 27 مرداد 1399 - 18:02
جان باختگان کرونا در ایران به مرز ۲۰ هزار نفر نزدیک شدند

به گزارش جمهوریت ، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار مبتلایان به کرونا را تا ۲۷ مرداد ماه اعلام کرد. سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۴۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور […]

به گزارش جمهوریت ، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار مبتلایان به کرونا را تا ۲۷ مرداد ماه اعلام کرد. سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۴۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۵۵ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۴۵ هزار و ۴۵۰ نفر رسید.

وی گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۹ هزار و ۸۰۴ نفر رسید.

لاری ضمن اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون ۲۹۹ هزار و ۱۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، متذکر شد: ۳۷۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: تا کنون دو میلیون و ۸۸۷ هزار و ۹۳۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت هشدار داد: استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز و استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=99377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰