تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
13

احمدى نژاد ۵ پرونده در دادگاه دارد

  • کد خبر : 97855
  • 29 تیر 1399 - 15:57
احمدى نژاد ۵ پرونده در دادگاه دارد

محمدرضا خباز در روزنامه آرمان ملى نوشت: رئیس دولت‌های نهم و دهم که در انتخابات سال ۹۶ از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد ظاهرا دوباره هوس ورود به صحنه انتخابات در سال ۱۴۰۰ کرده است. از همین جهت است که او فعالیت‌های اخیر خود را گسترش داده و در هر موضوعی صحبت و اظهارنظر […]

محمد+رضا+خباز

محمدرضا خباز در روزنامه آرمان ملى نوشت:

رئیس دولت‌های نهم و دهم که در انتخابات سال ۹۶ از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد ظاهرا دوباره هوس ورود به صحنه انتخابات در سال ۱۴۰۰ کرده است.

از همین جهت است که او فعالیت‌های اخیر خود را گسترش داده و در هر موضوعی صحبت و اظهارنظر می‌کند. احمدی‌نژاد در سال ۱۳۸۴ موفق به پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری شد و این پیروزی را مدیون اختلافی است که میان اصلاح‌طلبان ایجاد شده بود، اصلاح‌طلبان در همان مقطع چهار کاندیدا معرفی کرده بودند طبیعی است که وقتی چهار کاندیدا از یک جناح در مقابل فردی از جریان رقیب با دوپینگ فراوان قرار می‌گیرد؛ پیروز انتخابات جریان رقیب باشد. بنابراین اگر در همان سال ۸۴ اصلاح‌طلبان اجماع داشتند حتما زمینه برای حضور احمدی‌نژاد به بن‌بست می‌رسید چراکه او زمینه برای حضور در قدرت در قامت رئیس‌جمهور را در همان زمان هم نداشت، چه برسد به امروز که او هشت سال رئیس‌جمهور بوده و در همه ابعاد و در همه مراحل اداره کشور نقش خوبی را ایفا نکرد؛ به‌طوری که به‌جز تعدادی که چشمشان به مبلغ ناچیز یارانه است، خاطره خوشی از او در ذهن هیچ‌کس نیست. بنابراین احمدی‌نژاد از اول هم گزینه مناسبی برای ریاست‌جمهوری ایران نبود اما کار دنیا لنگ نماند و نتیجه تقسیم آرا اصلاح‌طلبان پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات شد.

امروز بر همه مردم و مسئولان واضح است که نتیجه عملکرد دولت بهار تا چه اندازه مخرب بوده، چراکه کشور تا به امروز هزینه‌های دولت احمدی‌نژاد را پرداخت می‌کند و خسارات اداره کشور توسط او هنوز هم ادامه دارد. احمدی‌نژاد دیگر برای مردم هندوانه سربسته نیست و دست او برای همه رو شده است، حتی کسانی که از او حمایت می‌کردند امروز در مقابل تاریخ سرافکنده شده‌اند.

از لحاظ قانونی هم احمدی‌نژاد ۵پرونده مفتوح آماده در قوه قضائیه دارد و تا به امروز هم به این پرونده‌ها رسیدگی نشده و اطلاع‌رسانی هم صورت نگرفته است. حدود ۵ دفعه گزارش تخلفات احمدی‌نژاد در مجلس بررسی شده و رای نمایندگان به رسیدگی بر تخلفات او داده شده اما تا به امروز نتیجه‌ای از این رسیدگی عاید مردم نشده است. اگر به یکی از پرونده‌های احمدی‌نژاد رسیدگی کنند پرونده او برای همیشه از فعالیت‌های سیاسی بسته خواهد شد. او از فرصتی استفاده می‌کند که در رسیدگی به پرونده او تاخیر شده است. دانه درشت‌تر از رئیس‌جمهوری که هشت سال کشور را اداره کرده و پنج پرونده برای رسیدگی دارد به نظرم کمی قابل تامل است. امروز هم عده‌ای که در کشور همیشه به دنبال به‌هم‌ریختگی هستند، هنوز هم از او دفاع می‌کنند و از طرفداران رئیس دولت بهار هستند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=97855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰