تاریخ : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 28 July , 2024
3

رقیب ترامپ در نظرسنجی‌ها جلو افتاد

  • کد خبر : 96795
  • 13 تیر 1399 - 13:45
رقیب ترامپ در نظرسنجی‌ها جلو افتاد

به گزارش جمهوریت  به نقل از تلویزیون سی ان ان ، در فاصله ۴ ماه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، دونالد ترامپ که برای رسیدن به دومین دوره پیاپی ریاست جمهوری مبارزه می‌کند، شرایط نامناسبی در برابر جو بایدن رقیب دموکرات خود دارد. این شبکه با اشاره به عملکرد ضعیف ترامپ در بحبوحه […]

به گزارش جمهوریت  به نقل از تلویزیون سی ان ان ، در فاصله ۴ ماه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، دونالد ترامپ که برای رسیدن به دومین دوره پیاپی ریاست جمهوری مبارزه می‌کند، شرایط نامناسبی در برابر جو بایدن رقیب دموکرات خود دارد.
این شبکه با اشاره به عملکرد ضعیف ترامپ در بحبوحه شیوع ویروس کرونا گفت: رئیس جمهور جو بایدن را به سبب زدن ماسک مسخره کرد، اما اکنون خودش هم ماسک می‌زند. با این حال آیا ترامپ همانطور که ماسک زدن بایدن را تقلید کرد، می‌تواند به میزان محبوبیت او نیز دست پیدا کند؟ ترامپ در نظرسنجی‌ها از بایدن عقب است هرچند مهمتر از ارقام و درصد محبوبیت، دلیل رقم خوردن چنین نتایجی است.

هری انتن تحلیلگر و نویسنده ارشد سیاسی در این باره گفت اگر به نتایج نظرسنجی‌هایی که انجام شده است، نگاه کنیم، می‌بینیم صحبت شما صحیح است. اکنون جو بایدن در مورد بیماری کرونا بهترین عملکرد را دارد و این تعجب آور نیست.
وی افزود آنچه اکنون در صفحه تلویزیون می‌بینیم و نشان می‌دهد، بیماری کرونا از نظر ۳۰ درصد مردم آمریکا مهمترین مشکل فعلی این کشور است. توجه مردم به این مشکل بیش از توجه آن‌ها به اقتصاد، عملکرد دولت و روابط بین نژاد‌های مختلف بوده است؛ بنابراین به نظر من کووید ۱۹ نقش کلیدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=96795

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰