تاریخ : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 28 July , 2024
8

علت استعفای عارف از شوراى عالى اصلاح طلبان

  • کد خبر : 96732
  • 11 تیر 1399 - 10:52
علت استعفای عارف از شوراى عالى اصلاح طلبان

برنا نوشت: احمد مازنی نماینده مجلس دهم در خصوص چرایی استعفای عارف از شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اظهار کرد: روز شنبه که جلسه گفتگوی ملی برگزار شد، قبل از تشکیل جلسه در این مورد از عارف سوال کردم و وی گفت درست است، اما استعفای مکتوبی ارائه نشده است. در حقیقت مساله به این صورت […]

برنا نوشت: احمد مازنی نماینده مجلس دهم در خصوص چرایی استعفای عارف از شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اظهار کرد: روز شنبه که جلسه گفتگوی ملی برگزار شد، قبل از تشکیل جلسه در این مورد از عارف سوال کردم و وی گفت درست است، اما استعفای مکتوبی ارائه نشده است.

در حقیقت مساله به این صورت است که داود محمدی، دبیرکل انجمن اسلامی معلمان ایران که در مجلس دهم نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید بود، از طرف شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مامور شده بود. براساس قانون جدید احزاب، در کنار مجوز احزاب برای شورا از وزرات کشور مجوز جبهه بگیرد، در نتیجه محمدی، به عنوان دبیرکل یک حزب اصلاح‌‍طلب و از طرف شورا مجوز گرفت، به عبارت دیگر در حال حاضر مجوز شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان یا هر اسم دیگری که دارد، به نام داود محمدی است.

این نماینده سابق مجلس یادرآور شد: عارف گفت به داود محمدی گفتم من هم نیستم و شما بدون حضور اینجانب جلسه برگزار و تکلیف شورا را روشن کنید، که همین عبارت حمل بر استعفا شده است. مازنی با بیان اینکه موسوی‌لاری به علت کسالت استعفا کرد، گفت: تا همین اندازه از جریان استعفای عارف اطلاع دارم.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=96732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰