تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
3

یک کاندیداى جدید در انتخابات ١۴٠٠

  • کد خبر : 96730
  • 11 تیر 1399 - 10:41
یک کاندیداى جدید در انتخابات ١۴٠٠

نواندیش نوشت : محمد مهاجری فعال اصولگرا در رشته توییتى نوشت: وقتی یک پزشک، رئیس کمیسیون عمران مجلس یازدهم می شود،چرا یک پزشک دیگر همین مجلس، وارد موضوعی نشود که از آن کمترین چیزی نمی داند؟! آقای امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس در باره فناوری پیشرفته ۵G نوشته است مردم زیربار فشار اقتصادی […]

نواندیش نوشت : محمد مهاجری فعال اصولگرا در رشته توییتى نوشت:

وقتی یک پزشک، رئیس کمیسیون عمران مجلس یازدهم می شود،چرا یک پزشک دیگر همین مجلس، وارد موضوعی نشود که از آن کمترین چیزی نمی داند؟!

آقای امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس در باره فناوری پیشرفته ۵G نوشته است مردم زیربار فشار اقتصادی اند و دولت می خواهد میلیونها دلار تجهیزات این فناوری را وارد کند.

البته جناب قاضی زاده که از همین حالا کت وشلوار انتخابات ریاست جمهوری شان را در بالاخیابان مشهد سفارش داده اند، خوب است کمی اطلاعات شان را در حوزه هایی که از ان چیزی نمی دانند بالا ببرند تا دچار چنین گاف هایی نشوند.خرید تکنولوژیهای ارتباطی به خصوص در حوزه ۵G هزینه نیست،سرمایه گذاری است و برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران ضرورت دارد.

اگر آقای کاندیدای۱۴۰۰ خیلی دلشان برای بیت المال سوخته، به فکر فرصت سوزیهای فراوان مجلس باشند که هر دقیقه اش برای ملت چندصدمیلیون تومان آب می خورد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=96730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰