تاریخ : یکشنبه, ۶ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 26 May , 2024
15

چوب لای چرخ خودروسازی در شرایط تحریم

  • کد خبر : 75001
  • 09 خرداد 1398 - 11:24
چوب لای چرخ خودروسازی در شرایط تحریم

به گزارش جمهوریت؛  سعید صبوری اظهار کرد: این موضوع که قطعه‌سازی با وجود دریافت بیشترین تسهیلات، قطعه تحویل نمی‌دهد را باید خودروسازان شفاف‌سازی کنند و اساسا انجمن قطعه سازان نباید وارد این فضا شود. صبوری با بیان این که اگر بدون دلیل و مدرک از یکسری الفاظ مانند گروگان‌گیری استفاده شود، خیانت به کشور است، تصریح […]

به گزارش جمهوریت؛  سعید صبوری اظهار کرد: این موضوع که قطعه‌سازی با وجود دریافت بیشترین تسهیلات، قطعه تحویل نمی‌دهد را باید خودروسازان شفاف‌سازی کنند و اساسا انجمن قطعه سازان نباید وارد این فضا شود.

صبوری با بیان این که اگر بدون دلیل و مدرک از یکسری الفاظ مانند گروگان‌گیری استفاده شود، خیانت به کشور است، تصریح کرد: اگر خودروسازان از تامین قطعه گله دارند باید مشکلات را اعلام کنند.

وی ادامه داد: شاید قطعه‌ساز به دلیل مشکلات گمرک و عدم تامین ارز نتوانسته قطعه خودروسازان را تامین کند؛ اما این به معنی گروگان‌گیری خودروساز و یا توقف خط تولید نیست.

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع همگن، نیرومحرکه و قطعه سازی تاکید کرد: اگر قرار است برای یک عده جبهه درست کنیم در این شرایط درست نیست، در وضعیتی که تحت فشار آمریکا قرار داریم خودمان چوب لای چرخ هم می‌گذاریم.

منبع :خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=75001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰