تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
3

رونمایی از کتاب گزیده اشعار و زندگینامه «محمد ابراهیم جعفری»

  • کد خبر : 62500
  • 20 فروردین 1398 - 15:09

به گزارش جمهوریت ; «بوی کاهگل آواز پرنده»  کتاب گزیده اشعار محمد ابراهیم جعفری (شاعر و نقاش) و کتاب زندگینامه وی تحت عنوان «ابری به دشت خاطره می بارد» در باغ موزه هنر ایرانی رونمایی خواهد شد. به گزارش ایسنا، در اولین سالگرد در گذشت محمد ابراهیم جعفری کتاب گزیده اشعار این هنرمند به کوشش مریم […]

به گزارش جمهوریت ;

«بوی کاهگل آواز پرنده»  کتاب گزیده اشعار محمد ابراهیم جعفری (شاعر و نقاش) و کتاب زندگینامه وی تحت عنوان «ابری به دشت خاطره می بارد» در باغ موزه هنر ایرانی رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در اولین سالگرد در گذشت محمد ابراهیم جعفری کتاب گزیده اشعار این هنرمند به کوشش مریم محمدی، همسر او گردآوری شده است و کتاب زندگینامه‌اش به قلم پرستو رجایی نگارش و توسط نشر نظر به چاپ و نشر رسیده است.

مراسم رونمایی از هر دو کتاب با حضور مریم محمدی و پخش فیلم از شعرخوانی استاد جعفری در آثار خسرو سینایی و همراه با سخنرانی لیلی گلستان، خسرو سینایی، پرستو رجایی و محمودرضا بهمن پور برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌توانند روز جمعه بیست و سوم فرودین ماه ۹۸ ساعت ۱۶ به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک وی، خیابان فیاضی، خیابان بوسنی هرزگوین، سه راه دکتر حسابی باغ موزه هنر ایرانی مراجعه کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=62500

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰