تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
10

سری جدید Galaxy P در آستانه ورود به بازار

  • کد خبر : 6085
  • 12 مهر 1397 - 19:00
سری جدید Galaxy P در آستانه ورود به بازار

به گزارش جمهوریت؛ شرکت سامسونگ به قدری در صنعت ساخت گوشی های هوشمند پیشرفت کرده است که برخی از کشورها سفارش ساخت گوشی های خاصی به مسئولان آن می‌دهند، گوشی هایی که فقط در یک منطقه حق انتشار دارد و انحصارا متعلق به همان کشوری است که درخواست ساخت گوشی را داده است. در همین رابطه […]

به گزارش جمهوریت؛ شرکت سامسونگ به قدری در صنعت ساخت گوشی های هوشمند پیشرفت کرده است که برخی از کشورها سفارش ساخت گوشی های خاصی به مسئولان آن می‌دهند، گوشی هایی که فقط در یک منطقه حق انتشار دارد و انحصارا متعلق به همان کشوری است که درخواست ساخت گوشی را داده است.

در همین رابطه اخیرا خبرهایی شنیده می‌شد که چین قصد دارد گوشی شخصی سازی شده و خاصی را برای کاربران چینی ثبت سفارش کند و مسئولان سامسونگ نیز در حال مذاکره با مقامات کشور چین بودند، اما به تازگی گزارش هایی به گوش می‌رسد که گویا چین و سامسونگ به توافق رسیده‌اند و قرار است این گوشی مخصوص و انحصاری در قالب سری Galaxy P عرضه شود.

در حالی که مسئولان سامسونگ هنوز نام دقیقی برای این این گوشی هوشمند عنوان نکرده اند، اما سایت TENAA که طراحی و مشخصات برخی از گوشی ها را پیش از معرفی فاش می‌کند، اطلاعاتی درباره محصول جدید سامسونگ به ثبت رسانده است. در قالب مشخصاتی که TENAA فاش کرده ، مشخص شده است که نام گوشی جدید سامسونگ Galaxy P30 خواهد بود.

با این تفاسیر صفحه نمایش گوشی P30 ، یک نمایشگر ۵٫۹۹ اینچ با پنل LCD است. درباره ظرفیت باتری پی ۳۰ نیز گفته شده است که تا ۳۳۰۰ میلی آپمر شارژدهی دارد. همچنین گفتنی است که این گوشی به دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت در پنل پشتی مجهز است. هنوز اطلاعات بیشتری از مشخصات گوشی Galaxy P30 منتشر نشده است، اما به زودی شرکت سامسونگ این گوشی انحصاری را طی مراسمی معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=6085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰