تاریخ : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 1 September , 2024
9

اولین خودرو تمام الکتریکی مرسدس بنز معرفی شد

  • کد خبر : 4596
  • 16 شهریور 1397 - 10:01
اولین خودرو تمام الکتریکی مرسدس بنز معرفی شد

نواندیش نوشت: شرکت مرسدس بنز به تازگی اولین خودرو تمام الکتریکی خود را به نام EQC رونمایی کرد. مدلی که برای نخستین بار در میان محصولات کمپانی آلمانی از پیشرانه کاملا الکتریکی بهره می برد و مدل معمولی نیست. به گفته مرسدس بنز این خودرو برگرفته از کانسپت اخیر بوده و حتی طراحی آن نیز […]

نواندیش نوشت:

شرکت مرسدس بنز به تازگی اولین خودرو تمام الکتریکی خود را به نام EQC رونمایی کرد. مدلی که برای نخستین بار در میان محصولات کمپانی آلمانی از پیشرانه کاملا الکتریکی بهره می برد و مدل معمولی نیست.

به گفته مرسدس بنز این خودرو برگرفته از کانسپت اخیر بوده و حتی طراحی آن نیز به مدل کانسپت بسیار نزدیک است. EQC دارای پیشرانه کاملا الکتریکی ۴۰۲ اسب بخاری بوده که با یک بار شارژ می تواند مسافتی ۳۲۰ کیلومتری را سپری کند.
مرسدس این مدل خود را طی رویدادی در سوئد رونمایی کرد و این محصول را شگفت انگیز دانست. گفته شده بیشتر فناوری های روز یا حتی بیشتر در EQC به کار گرفته شده تا راحتی را به مخاطبان ارائه دهد.
باتری EQC ظرفیتی ۸۷ کیلووات ساعتی دارد و سرعت شارژ آن بالاست به شکلی که در ۴۰ دقیقه به ۸۰ درصد می رسد. مرسدس بنز می گوید EQC می تواند در ۴٫۹ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و سقف سرعتی ۱۸۷ کیلومتربرساعتی دارد.با فناوری MBUX در سیستم سرگرمی می توان فناوری های مختلفی چون قابلیت پشتیبانی از فرامین صوتی را در EQC تجربه کرد.
صفحه نمایش لمسی ۱۰٫۵ اینچی در کنسول میانی و یک صفحه نمایش ۱۰ اینچی در قسمت پشت آمپر جای گرفته است.رینگ های ۱۹ اینچی آلومینیومی، چراغ های پیوسته در جلو و عقب و برخی دیگر اشاره داشت. مرسدس بنز قصد داشته EQC را در سال ۲۰۲۰ راهی بازار کند و تولید آن نیز از سال آینده در آلمان آغاز می شود.
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=4596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰