تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
3

سیگنال ریزشی تتر به دلار

  • کد خبر : 250662
  • 05 آبان 1403 - 16:28
سیگنال ریزشی تتر به دلار
 ریزش سنگین تتر باعث شده است تا بسیاری از کارشناسان بازار ارز بر این عقیده باشند که هنگام بازگشایی بازار دلار با ریزشی سنگین روبرو خواهد شد و قیمت آن نه تنها افزایشی نبوده، بلکه تا اوایل کانال 60 هزار تومان نیز خواهد رسید.

جمهوریت-بامداد امروز اسرائیل عملیات نظامی محدودی را علیه ایران انجام داد که با توجه به سطح آمادگی بالای پدافند جمهوری اسلامی ایران تمام اهداف رهگیری و خنثی شد و با توجه به اطلاعیه پدافند جمهوری اسلامی ایران تنها خسارات محدودی بر جای گذاشت که در دست بررسی است.

 اما واکنش تتر به این مساله جالب بود، در ابتدای امر یعنی ساعت ۲ بامداد قیمت تتر بر اثر هیجانات اخبار به ۶۹۵۰۰ تومان رسید، اما بعد از واکنش پدافند هوایی و ناموفق بودن عملیات نظامی اسرائیل، این رمز ارز با ریزشی شدید روبرو شد و به ۶۴ تومن رسید.

 این ریزش سنگین به نوعی سیگنالی به بازار دلار ایران بود. نوسان‌گیران که منتظر چنین فرصتی بودند با ریزش سنگین تتر به نوعی امیدشان برای اختلال و افزایش قیمت دلار ناامید شد.
 ریزش سنگین تتر باعث شده است تا بسیاری از کارشناسان بازار ارز بر این عقیده باشند که هنگام بازگشایی بازار دلار با ریزشی سنگین روبرو خواهد شد و قیمت آن نه تنها افزایشی نبوده، بلکه تا اوایل کانال ۶۰ هزار تومان نیز خواهد رسید.

 

بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=250662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰