تاریخ : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 1 October , 2024
1

یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت«زیست بوم بانکداری هوشمند؛ حکمرانی دیجیتال و نظارت فنّاورانه» برگزار می‌شود

  • کد خبر : 248751
  • 10 مهر 1403 - 14:13
یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت«زیست بوم بانکداری هوشمند؛ حکمرانی دیجیتال و نظارت فنّاورانه» برگزار می‌شود
پژوهشکده پولی و بانکی، براساس ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از سال ۱۳۹۰ مسئولیت برگزاری همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت را بر عهده دارد.

جمهوریت –پژوهشکده پولی و بانکی، براساس ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از سال ۱۳۹۰ مسئولیت برگزاری همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت را بر عهده دارد.
پیرو تصمیم اتخاذ شده در اختتامیه دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، عنوان کلی همایش از این پس به «بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت» تغییر یافت.
کمیته‌های سیاستگذاری و علمی یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت با توجه به موضوعات نوین حوزه بانکی،‌ موضوع اصلی همایش را «زیست بوم بانکداری هوشمند؛ حکمرانی دیجیتال و نظارت فناورانه» معرفی کرده است تا طی نشست‌ها و سخنرانی‌های تخصصی، ابعاد موضوع مورد بررسی قرار گیرد. این همایش به همت پژوهشکده پولی و بانکی و حمایت بانک مرکزی و شرکت ملی انفورماتیک، در روزهای ۵ و ۶ آذرماه ۱۴۰۳، در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=248751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰