تاریخ : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳ Tuesday, 17 September , 2024
0

انتقاد ثابتی از صحبت‌های پزشکیان در نشست خبری‌

  • کد خبر : 247712
  • 27 شهریور 1403 - 11:36
انتقاد ثابتی از صحبت‌های پزشکیان در نشست خبری‌
شما قسم خوردید قانون اساسی را اجرا کنید، آیا قرار است به اسم وفاق قانون اساسی را تغییر دهید یا به آن عمل کنید؟ از شما خواهش می‌کنم به قانون اساسی عمل کنید.

جمهوریت – نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نسبت به اظهارات مسعود پزشکیان رئیس جمهور در اولین نشست خبری خود انتقاد کرد.

 امیرحسین ثابتی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به اولین نشست خبری مسعود پزشکیان رئیس جمهور گفت: دیروز آقای پزشکیان در نشست خبری خود بیان کرد که ما به دنبال صدور انقلاب نیستیم؛ آقای پزشکیان شما مجری قانون اساسی هستید و این موضوع در اصول ۱۵۲ و ۱۵۴ قانون اساسی آمده است.

وی خطاب به پزشکیان اظهار کرد: شما قسم خوردید قانون اساسی را اجرا کنید، آیا قرار است به اسم وفاق قانون اساسی را تغییر دهید یا به آن عمل کنید؟ از شما خواهش می‌کنم به قانون اساسی عمل کنید.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس جمهور گفته که با آمریکا برادر هستیم حال این‌که آمریکایی‌ها ثابت کردند که نمی‌خواهند با ما برادر باشند و می‌خواهند با ما دشمنی کنند. در همان دوره قبل هم تحریم‌ها را بیشتر کرده و ما عقب‌نشینی کردیم؛ آقا این عشق یک طرفه است، شما می‌خواهید با آنها برادر باشید اما آنها نمی‌خواهند و می‌خواهند با تو دشمنی کنند ما تا کی می‌خواهیم مسیر غلطی که بارها غلط بودن آن اثبات شده است را تکرار کنیم.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=247712

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰