تاریخ : چهارشنبه, ۷ شهریور , ۱۴۰۳ Wednesday, 28 August , 2024
2

فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت پزشکیان کیست؟+سوابق

  • کد خبر : 246329
  • 07 شهریور 1403 - 11:41
فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت پزشکیان کیست؟+سوابق
فاطمه مهاجرانی به عنوان سخنگوی دولت انتخاب شد.

جمهوریت فاطمه مهاجرانی که ریاست مرکز استعدادهای درخشان را در کارنامه سوابق خود دارد، امروز – چهارشنبه ۷ شهریور ماه – به عنوان سخنگوی دولت انتخاب شد.

فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت پزشکیان کیست؟

فاطمه مهاجرانی متولد مرداد ماه سال ۱۳۴۹ در شهرستان اراک است. وی پیش از این رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شریعتی بوده که در ۲۶ مهر ماه سال ۹۶ از سوی سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش وقت به عنوان رئیس مرکز استعداد های درخشان انتخاب شد.

مهاجرانی در لیستی که از سوی محمدجوادظریف به عنوان اعضای شورای راهبری منتشر شده بود، حضور داشت.

تحصیلات مهاجرانی

مهاجرانی با رتبه ۷۰۰ در سال ۶۸ وارد رشته مهندسی مکانیک شد، لیسانس خود را در رشته مکانیک  در دانشگاه شهید باهنر کرمان اخذ کرد. فوق لیسانس را هم در همین دانشگاه در رشته مهندسی مکانیک فارغ التحصیل شد. در سال ۷۴ فقط دو زن در کشور در رشته مهندسی مکانیک قبول شدند چون در آن زمان قبولی در ارشد کم بود که یکی از آنها خانم فاطمه مهاجرانی بود.
خانم مهاجرانی کار تدریس را از سال ۷۴ شروع کرد.
مهاجرانی یک بورس دکتری از دانشگاه بونل لندن برای  رشته ربوتیک گرفت اما به گفته خودش بنا به دلایل خانوادگی نتوانست برای ادامه تحصیلات برود. بعدها به این دلیل که احساس می کرد مکانیک جواب انگیزه و استعدادش را نمیدهد تصمیم گرفت در رشته علوم تربیتی تحصیل کند. اما مدرکی از این رشته دریافت نکرد.
در ادامه وی از دانشگاه هریوت وات اسکاتلند فوق لیسانس استراتژی را گرفت و همان جا دکترای مدیریت ( Administration Doctor of Business ) گرفت.
مهاجرانی عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند و دارای ۱۲ مقاله کنفرانسی و ۱ مقاله ژورنالی در مجلات داخل کشور است. طی ۱۱ سال با ۳ پژوهشگر مختلف همکاری مستقیم علمی داشته که بیشترین همکاری وی با بهمن حاجی پور در انتشار ۱ مقاله علمی بوده است.
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=246329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰