تاریخ : شنبه, ۳ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 24 August , 2024
1

شکایت رسمی استقلال: گل دوم ملوان اشتباه بود

  • کد خبر : 246072
  • 03 شهریور 1403 - 18:05
شکایت رسمی استقلال: گل دوم ملوان اشتباه بود
باشگاه استقلال با انتشار ویدیویی از لحظات قبل از گل دوم ملوان، تصمیم داور بازی را روی نتیجه بازی اثرگذار دانست و از کوپال ناظمی شکایت کرد.

جمهوریت– دیدار استقلال و ملوان در شرایطی با تساوی دو بر دو به پایان رسید که هر دو تیم نسبت به تصمیمات داوری معترض بودند. آبی‌ها اعتقاد دارند که پیش از گل دوم حریف، داور باید یک کرنر را به سود این تیم اعلام می‌کرد ولی تصمیم اشتباه ناظمی منجر به باز شدن دروازه آنها شده است.

ثانیه‌هایی قبل از گل دوم انزلی‌چی‌ها، ارسال کرنر رامین رضاییان با ضربه سر رافائل سیلوا همراه شد که توپ پس از برخورد به پشت مدافع ملوان، راهی کرنر شد اما کوپال ناظمی ضربه کنار دروازه اعلام کرد و همان توپ با شروع سریع حبیب فرعباسی، منجر به گل دوم شاگردان زارع شد.

در همین خصوص، باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای که بامداد امروز در رسانه رسمی آبی‌ها منتشر گردید، ضمن اعتراض به داوری این مسابقه و صحنه مورد بحث، از پیگیری حقوقی این موضوع خبر داد.

این صحنه مورد بحث استقلالی‌هاست. جایی که مشخص است که ضربه سر رافائل سیلوا به پشت سعید کریمی (بازیکن شماره ۵) برخورد کرده و به کرنر می‌رود.

در متن شکایت استقلال آمده است:

در جریان دیدار استقلال برابر ملوان، کادر داوری در نحوه محاسبه وقت‌های تلف شده بازی رفتاری مطابق قانون نداشتند و همین اتفاق سبب شد بی‌عدالتی بزرگی در حق استقلال رخ دهد.

آنالیز زمان‌های تلف شده بازی به ویژه در نیمه دوم نشان می‌دهد بیش از ۶ دقیقه از زمان بازی به واسطه رفتار بازیکنان ملوان بندرانزلی از دست رفت، اما با وجود وقت‌کشی‌های پر شمار تیم میهمان حداقل زمان برای هر دو نیمه بازی به ویژه نیمه دوم از سوی کادر داوری در نظر گرفته شد.

همچنین به استناد نظر کارشناسان داوری در جریان دیدار استقلال-ملوان، پیش از به ثمر رسیدن گل دوم ملوان بندر انزلی، کرنر استقلال نادیده گرفته شد که همان توپ به گل دوم تیم ملوان تبدیل شد به این علت باشگاه استقلال مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران ابراز خواهد داشت و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری‌های حقوقی خود را برابر مقررات ادامه خواهد داد.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=246072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰