تاریخ : چهارشنبه, ۳۱ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 21 August , 2024
1
تولیت مسجد جمکران :

عمران مسجد برای حاکمیت جهانی امام زمان (عج) در دستور کار است

  • کد خبر : 245804
  • 31 مرداد 1403 - 10:34
عمران مسجد برای حاکمیت جهانی امام زمان (عج) در دستور کار است
تولیت مسجد جمکران با بیان اینکه امروز اگر بخواهیم ظهور امام زمان (عج) رقم بخورد باید در مسیر صدر اسلام قرار بگیریم، گفت: تنها یک راه داریم و آن احیای مساجد و تقویت محتوای آن‌ها در قالب معرفت‌افزایی، تقویت توحید، تقویت روحیه تعبد در مردم، تقویت مهدویت در میان امت اسلامی و متحد کردن امت‌ها زیر پرچم مهدویت است.
جمهوریت-تولیت مسجد جمکران در سخنانی با بیان اینکه با شکل‌گیری انقلاب اسلامی و نابودی ظالمان غرب ظهور صغری حضرت حجت(عج) اتفاق افتاده است، خبر داد که تعمیر، عمران و آباد کردن مسجد از جهت فیزیکی درحدی که برای حضرت محل حاکمیت جهانی باشد در دستور کار قرار دارد.
 سید علی‌اکبر اجاق‌نژاد در دومین آئین ملی تکریم فعالان مساجد که هم‌زمان با روز جهانی مسجد در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، گفت: ان‌شاءالله به برکت خداوند این آئین ملی زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشد.
تولیت مسجد جمکران با اشاره به در طول تاریخ به دلیل ضعف مسلمانان و ستم ظالمان مساجد از محوریت خارج شدند، خاطرنشان کرد: در زمان شروع انقلاب اسلامی ایران مساجد مجدد رونق گرفته و مرکزیت پیدا کرد.
اجاق‌نژاد با بیان اینکه حرکت عظیم انقلاب اسلامی به برکت حرکت مرد بی‌بدیل حضرت امام خمینی(ره) و به پیشگامی روحانیت از مسجد آغاز شد، تصریح کرد: از این اتفاق می‌توانیم به‌عنوان ظهور صغری یاد کنیم.
وی با اشاره به اینکه ظهور نورانی امام‌زمان(عج) صغری و کبری دارد، یادآور شد: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی و نابودی ظالمان غرب ظهور صغری حضرت حجت(عج) اتفاق افتاده است.
تولیت مسجد جمکران ادامه داد: متحد شدن مسلمانان علیه ظلم و ستم، آگاه شدن جوانان و تحصیل کرده‌های آمریکا، به قدرت رسیدن حزب الله، الگو شدن مقاومت و … از جمله نشانه‌های ظهور صغری است.
وی با بیان اینکه امروز اگر بخواهیم ظهور امام زمان(عج) رقم بخورد باید در مسیر صدر اسلام قرار بگیریم، گفت: تنها یک راه داریم و آن احیای مساجد و تقویت محتوای آن‌ها در قالب معرفت‌افزایی، تقویت توحید، تقویت روحیه تعبد در مردم، تقویت مهدویت در میان امت اسلامی و متحد کردن امت‌ها زیر پرچم مهدویت است.
اجاق‌نژاد با اشاره به اینکه این آئین ملی نباید موقتی باشد، بیان کرد: این رویداد باید با هدف تربیت کادری توانمند به ظهور کبری حضرت حجت(عج) منتهی شود.
وی با بیان اینکه سیاست آستان مقدس جمکران رساندن نام این مسجد به گوش تمام ملت‌ها است، گفت: تعمیر، عمران و آباد کردن مسجد از جهت فیزیکی درحدی که برای حضرت محل حاکمیت جهانی باشد در دستور کار قرار دارد.
تولیت مسجد جمکران با اشاره به اینکه تربیت کادری نیرومند برای امام زمان(عج) را وظیفه خود می‌دانیم، مطرح کرد: از تمام فعالین مساجد سراسر جهان در راستای عمل به این اهداف تقاضای یاری داریم.
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=245804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰