تاریخ : چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024
0

مدیر جدید تامین برنامه شبکه تهران سیما معارفه شد

  • کد خبر : 243501
  • 03 مرداد 1403 - 20:07
مدیر جدید تامین برنامه شبکه تهران سیما معارفه شد
دکتر محمد باقر اعلمی مدیر شبکه تهران، طی حکمی سید وصال خاتمی را به عنوان سرپرست تامین برنامه شبکه تهران منصوب کرد.

جمهوریت –به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در حکم انتصاب خاتمی “سرپرست تامین برنامه این شبکه” آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب سال های طولانی جناب عالی در حوزه تامین برنامه، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مدیریت تامین برنامه شبکه تهران منصوب می شوید.

دکتر اعلمی در این حکم به تحقق اهداف و ماموریت های سند تحول سازمان و راهبردهای شبکه، تلاش برای بازنمایی چهره واقعی مردم مقاوم، انقلابی و پیشروی تهران در تامین برنامه ها اشاره کرد و ایجاد فرصت برای نمایش تولیدات کیفی نهادها و مراکز فرهنگی شهر و شهرستان های استان تهران، هم افزایی و تعامل فعال و سازنده با اداره کل تامین و رسانه بین المللی را ضروری برشمرد.
اعلمی همچنین برنامه ریزی فصلی و سالیانه برای تامین محتوای غنی در مناسبت ها و رویداد های ملی و دینی را مهم خواند و در حکم مدیر جدید تامین برنامه به هم افزایی با گروه های برنامه ساز، مدیریت پخش و سایر واحد های ستادی شبکه برای طراحی جدول پخش تاکید کرد.
مدیر شبکه تهران سیما همچنین بهره گیری از سرمایه غنی آرشیو شبکه برای بازتولید برنامه های آرشیو محور و جستجو، انتخاب و آماده سازی آثار خارجی مبتنی بر نیاز مخاطبان را مهم برشمرد.
مدیر شبکه تهران همچنین از خدمات موثر و متعهدانه دکتر علی رحیمی در طول تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=243501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰