تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
2

صداوسیما: وزارت کشور می‌گوید پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در ۱۳ فروردین تعطیل است

  • کد خبر : 232775
  • 12 فروردین 1403 - 14:06
صداوسیما: وزارت کشور می‌گوید پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در ۱۳ فروردین تعطیل است
صداوسیما از قول وزارت کشور اعلام کرد: با توجه به در پیش بودن روز طبیعت و همزمانی آن با ایام ماه مبارک رمضان به ویژه سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام) و حرمت این ماه مقرر شده در روز ۱۳ فروردین همه پارک ها، بوستان ها و تفرجگاه ها مثل سنوات قبل که مصادف با ماه مبارک رمضان بود بسته است و یک ساعت قبل از اذان مغرب بازگشایی شود.

جمهوریتصداوسیما از قول وزارت کشور اعلام کرد که همه پارکها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های در روز ۱۳ فروردین بسته است و یک ساعت قبل از اذان مغرب بازگشایی خواهد شد.

وزارت کشور اعلام کرد: با توجه به در پیش بودن روز طبیعت و همزمانی آن با ایام ماه مبارک رمضان به ویژه سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام) و حرمت این ماه مقرر شده در روز ۱۳ فروردین همه پارکها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها مثل سنوات قبل که مصادف با ماه مبارک رمضان بود بسته است و یک ساعت قبل از اذان مغرب بازگشایی شود.

معاون امنیتی وزارت کشور اعلام کرد که این وزارتخانه هیچ اطلاعیه‌ای مبنی بر تعطیلیِ بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در روز ۱۳ فروردین صادر نکرده است.

فرماندار قزوین: طبق دستورالعمل بالادستی، پارک ها تعطیل است

وزارت کشور در حالی اطلاعیه تعطیلی بوستان ها و تفرجگاه ها در روز ۱۳ فروردین را تکذیب می کند که فرماندار قزوین در مصاحبه با صداوسیما می گوید این استان براساس «دستورالعمل بالادستی» و همگام با کل استان های کشور، پارک ها را در روز سیزده فروردین تا یک ساعت قبل از اذان مغرب تعطیل می کند.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=232775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰