تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

برقراری عدالت در دریافت مالیات

  • کد خبر : 230568
  • 12 اسفند 1402 - 21:15
برقراری عدالت در دریافت مالیات
رئیس سازمان مالیات تاکید کرد تبلیغات مشمول مالیات است.

جمهوریت– تبلیغات مشمول مالیات است؛ چه برای ورزشکار چه برای سلبریتی. رئیس سازمان مالیات گفته: عدالت و قانون حکم می‌کند که اگر درآمدی رخ داده ما مالیات آن را وصول کنیم. کسی که دنبال‌کننده زیادی دارد و بابت تبلیغات درآمد دارد، فارغ از اینکه ورزشکار است یا هنرمند، باید مالیات درآمد حاصل از تبلیغات خود را بپردازد.

اعلان قرمز جهانی مالک کوروش کمپانی هنوز صادر نشده است!. بعد از ۱۳ روز، اینترپل جهانی با وجود درخواست ایران هنوز برای امیرحسین شریفیان؛ مالک فراری کوروش کمپانی اعلان قرمز صادر نکرده است. این شرکت چندی پیش با وعده فروش گوشی‌های تلفن همراه ارزان قیمت از تعداد زیادی از همشهریان کلاهبرداری کرده بود.

تعداد مخاطبان سینمای ایران در سال جاری در مقایسه با سال گذشته دو برابر شد. در حالی که در سال گذشته سیزده و نیم میلیون مخاطب برای سینمای ایران به ثبت رسید از ابتدای امسال بیش از ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار بلیت سینما فروخته شده. این تعداد مخاطب برای سینمای ایران در ۲۳ سال گذشته بی سابقه است.

سرمای تهران؛ گازگرفتگی را ۲ برابر کرد. به گفته رئیس مرکز اورژانس استان تهران، در هفته گذشته از چهارم تا یازدهم اسفند، در مجموع ۲۳هزار و ۹۵۱ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در مقایسه با هفته گذشته هفت درصد کاهش داشت. همچنین ۱۳۲ نفر با گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند که افزایش دو برابری در مقایسه با هفته گذشته در پی داشته که سرمای هوا در آن بی‌تاثیر نبوده است.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=230568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰