تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
3

چاقو کشی در زمین چمن! باشگاه فجر خواهان برخورد جدی با عوامل جنجال است

  • کد خبر : 221258
  • 10 آذر 1402 - 14:28
چاقو کشی در زمین چمن! باشگاه فجر خواهان برخورد جدی با عوامل جنجال است
سرپرست تیم امید فجرشهید سپاسی شیراز در خصوص اتفاقات رخ ‌داده در ورزشگاه شماره ۲ باشگاه‌ گل‌گهر سیرجان توضیحاتی ارائه داد و خواستار رسیدگی و برخورد جدی فدراسیون فوتبال با عوامل درگیری روز پنج‌شنبه شد.

جمهوریت-سرپرست تیم امید فجرشهید سپاسی شیراز در خصوص اتفاقات رخ ‌داده در ورزشگاه شماره ۲ باشگاه‌ گل‌گهر سیرجان توضیحاتی ارائه داد و خواستار رسیدگی و برخورد جدی فدراسیون فوتبال با عوامل درگیری روز پنج‌شنبه شد.

عصر پنج‌شنبه، نهم آذرماه در یک دیدار از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته اول امیدهای کشور، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و فجرشهید سپاسی شیراز به مصاف یکدیگر رفتند.

فجری‌ها که هر ۵ بازی گذشته را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند، در این مسابقه نمایشی دور از انتظار ظاهر شده و با سه گل از حریف خود عقب بودند که اتفاقات عجیب و تاسف باری در دقایق پایانی بازی رخ داد.

سرپرست تیم امید فجر شهید سپاسی شیراز در این ارتباط به خبرنگار ایسنا گفت: در دقایق پایانی مسابقه و در پی یک برخورد در محوطه جریمه، دروازه‌بان ما با دست به صورت بازیکن گل‌گهر ضربه زد. در پی این اتفاق، یکی از مربیان تیم گل‌گهر وارد زمین شد و ضربه‌ای به دروازه‌بان تیم ما زد که این باعث ایجاد درگیری شدید در زمین شد.

عبدالحمید جمشیدی افزود: پس از مربی گل‌گهر، تعدادی از نفرات روی نیمکت این تیم نیز به داخل زمین آمده و با بازیکنان و عوامل تیم ما درگیر شدند. یکی از همراهان این تیم نیز که قامت بلندی داشت، با چاقو وارد زمین و به سرمربی و مدیر اجرایی تیم ما حمله‌ور شد.

وی ادامه داد: خدا رحم کرد که ضربات چاقوی این فرد به محسن نیسانی(سرمربی تیم امید فجرسپاسی) برخورد نکرد و فقط منجر به پارگی لباس او شد، اما متاسفانه آسیب جدی به وحید حسن‌شاهی(مدیر اجرایی باشگاه فجرسپاسی) وارد شد. چاقو به قصد قلب زده شده بود اما او دستش را مانع قرار داد. این ضربه منجر به خونریزی شدید از ناحیه دست شد که در نهایت به بیهوشی وحید منجر شد.

سرپرست باشگاه فجرسپاسی در خصوص وضعیت حال حاضر وحید حسن‌شاهی نیز گفت: باشگاه فجر خیلی زود، وی را به شیراز منتقل کرد. حسن‌شاهی صبح روز جمعه تحت عمل جرایی قرار گرفت و این حادثه به‌خیر گذشت. اما باشگاه فجرسپاسی شکایت خود را به فدراسیون فوتبال ارائه داده و خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر به این موضوع و برخورد جدی با عوامل این جنجال است.

جمشیدی گفت: این مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار شد، چون به‌جز نیمکت دو تیم، اصلا جایی برای نشستن در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه وجود نداشت. به‌طوری که سرهنگ محمدحسین مفتاحی، مدیرعامل باشگاه فجر نیز که در ورزشگاه حضور داشت، مجبور شد روی نیمکت بنشیند. خوشبختانه حضور مدیریت باشگاه در محل برگزاری مسابقه بسیار موثر بود و با پیگیری‌های سرهنگ مفتاحی، فرد خاطی خیلی زود دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

در سال‌های اخیر در مسابقات فوتبال پایه کشور و در رده‌ها و سطوح گوناگون، شاهد بروز اتفاقات خشونت‌باری بوده‌ایم که یکی از همین دست اتفاقات، هفته گذشته در یکی از شهرستان‌های استان فارس نیز رخ داد.

به‌نظر می‌رسد عدم برخورد قاطع و کافی با عوامل بروز جنجال، یکی از علل مهم تکرار این اتفاقات است و نمی‌توان از سهل‌انگاری در بحث فرهنگ‌سازی نیز به سادگی گذشت.

باید دید این بار واکنش مسئولان فدراسیون فوتبال نسبت به حادثه تلخ و نگران کننده سیرجان چگونه خواهد بود و تا چه میزان خاصیت بازدارندگی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=221258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰