تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1
عنابستانی نماینده مجلس:

انگار آقای قالیباف نمی خواهد به ائتلاف و وحدت اصولگرایان بپیوندند/جلسه مبنا نقطه شروع اختلاف بود

  • کد خبر : 220172
  • 29 آبان 1402 - 11:02
انگار آقای قالیباف نمی خواهد به ائتلاف و وحدت اصولگرایان بپیوندند/جلسه مبنا نقطه شروع اختلاف بود
صحبت های مطرح شده در همایش مبنا بر این پایه بود که رقابت درون جریان اصولگرایی اشکالی ندارد؛ این صحبت ها بدان معناست که آقای قالیباف نمی خواهد در جریان اصولگرایی به ائتلاف و وحدت بپیوندد و می خواهد کار خودش را انجام دهد.

جمهوریت – یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: صحبت های مطرح شده در همایش مبنا بر این پایه بود که رقابت درون جریان اصولگرایی اشکالی ندارد؛ این صحبت ها بدان معناست که آقای قالیباف نمی خواهد در جریان اصولگرایی به ائتلاف و وحدت بپیوندد و می خواهد کار خودش را انجام دهد.

به دنبال برگزاری اولین همایش انتخاباتی مجمع بیداری نیروهای انقلاب(مبنا) با حضور قالیباف رئیس مجلس، غلامعلی حداد عادل و تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس، انتقاداتی به برگزاری این همایش مطرح شد؛ علی اصغر عنابستانی نماینده اصولگرای سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره علت حضورش در گردهمایی انتخاباتی مبنا گفت: بنده همچون ۱۳۰ نفر نماینده دیگر در این گردهمایی حضور داشتم؛ نه برگزاری این جلسه را تایید کرده و نه عضو این گروه هستم.

وی توضیح داد: آقای قالیباف جلسه انتخاباتی برای شروع مشارکت مردمی تشکیل داد؛ از ما برای حضور در این جلسه دعوت شد، با توجه به اینکه در تهران بودیم حسب ادب در این جلسه شرکت کردیم.

این نماینده اصولگرای مجلس اضافه کرد: اگر این گونه جلسات به سمت ایجاد اتحادی بین جریان اصولگرایی و انقلابی در کشور حرکت کند به آن کمک می کنم اما اگر قرار باشد این جلسات نقطه شروع اختلافات باشد کمکی نخواهم کرد کما اینکه ظاهرا این جلسه نقطه شروع اختلاف بوده است.

عنابستانی با اشاره به رقابت های انتخاباتی اصولگرایان در تهران گفت: رقابت های انتخاباتی در تهران در زیر دو پرچم در حال فعالیت است؛ یکی شورای ائتلاف که آقای حداد عادل دنبال می کند. بخشی هم در قالب شورای وحدت بوده که آقای متکی و زریبافان و سایر دوستان پیگیر آن هستند. در این بین جریان پایداری هم مشغول کارهای انتخاباتی است.

وی ادامه داد: ما امیدواریم جریان های اصولگرایی در انتخابات به نقطه مشترک برسند و شاهد نقطه اختلاف نباشیم منتها صحبت های مطرح شده در همایش مبنا بر این پایه بود که رقابت درون جریان اصولگرایی اشکالی ندارد؛ این صحبت ها بدان معناست که آقای قالیباف نمی خواهد در جریان اصولگرایی به ائتلاف و وحدت بپیوندد و می خواهد کار خودش را انجام دهد. بنده در حال حاضر این رویه را نمی پسندم.

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=220172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰