تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
5

هزاران نفر در انتظار تراشه مغزی ایلان ماسک

  • کد خبر : 218780
  • 18 آبان 1402 - 16:56
هزاران نفر در انتظار تراشه مغزی ایلان ماسک
نشریه بلومبرگ به نقل از یکی از نویسندگان زندگی‌نامه ایلان ماسک، در گزارشی اعلام کرده است که هزاران نفر برای دریافت تراشه مغزی نورالینک اعلام آمادگی کرده‌اند.

جمهوریت-نشریه بلومبرگ به نقل از یکی از نویسندگان زندگی‌نامه ایلان ماسک، در گزارشی اعلام کرده است که هزاران نفر برای دریافت تراشه مغزی نورالینک اعلام آمادگی کرده‌اند. این شرکت خردادماه امسال مجوز آغاز آزمایش‌های بالینی روی انسان‌ها را دریافت کرد.

نشریه بلومبرگ به نقل از یکی از نویسندگان زندگی‌نامه ایلان ماسک، در گزارشی اعلام کرده است که هزاران نفر برای دریافت تراشه مغزی نورالینک اعلام آمادگی کرده‌اند. این شرکت خردادماه امسال مجوز آغاز آزمایش‌های بالینی روی انسان‌ها را دریافت کرد.

شرکت نورالینک که ایلان ماسک آن را در سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی کرده بود، هنوز اولین تراشه خود را در مغز انسان‌ها کار نگذاشته است و قصد دارد که سال آینده این کار را ابتدا روی ۱۱ نفر انجام دهد. بااین‌حال، «اشلی ونس»، یکی از نویسندگان زندگی‌نامه ماسک، به بلومبرگ گفته است که تا سال ۲۰۳۰ بیش از ۲۲ هزار نفر این ایمپلنت را دریافت می‌کنند

گزارش بلومبرگ می‌گوید نورالینک با هزاران داوطلب برای کاشت تراشه مغزی روبه‌رو شده است و با توجه به دریافت مجوز FDA باید منتظر باشیم تا در سال ۲۰۲۴ این آزمایش‌های بالینی رسماً آغاز شوند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=218780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰