تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
3

حسین انوارى:مملکت، مملکتِ همه است

  • کد خبر : 218724
  • 18 آبان 1402 - 14:18
حسین انوارى:مملکت، مملکتِ همه است
حسین انواری گفت: صدا و سیما نباید به همه جور تفکر فرصت اظهارنظر بدهد.

جمهوریت-سعید شمس نوشت: حسین انواری گفت: صدا و سیما نباید به همه جور تفکر فرصت اظهارنظر بدهد. تفکرِ غالبِ صدا و سیما باید تفکری باشد که مقام معظم رهبری ارائه می دهند.

حسین انواری، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با نواندیش اظهار داشت: مملکت، مملکتِ همه است. پس این که کسی یا کسانی اینطور بگویند که باید فقط خودشان تریبون داشته باشند یا فقط خودشان صلاحیت حضور در عرصه های مهم را دارند، اشتباه است. اشتباهی بزرگ که می تواند در بین مردم چند دستگی ایجاد کند.

فعال سیاسی اصولگرا در ادامه درباره اینکه «صدا و سیما باید چه گروه از افراد را روی آنتن ببرد» گفت: مقام معظم رهبری بارها تاًکید داشته اند که همه سلیقه ها و گروه ها باید فرصت ابراز نظر داشته باشند. البته صدا و سیما نباید به همه جور تفکر فرصت اظهارنظر بدهد. تفکرِ غالبِ صدا و سیما باید تفکری باشد که مقام معظم رهبری ارائه می دهند. منتها در برخی از برنامه های سیاسی، نظرات مختلف می توانند مطرح شود. تکرار می کنم، مخالفان و منتقدان نظام نباید در هر برنامه ای فرصت اظهارنظر داشته باشند. صدا و سیما باید برنامه های مشخص علمی ای تعیین کند تا همه بدون اینکه توهین کنند و به همدیگر فحش بدهند، استدلال های شان را مطرح کنند.

او افزود: اینکه برخی از کنترل تندروها می گویند، نمی تواند منطقی باشد. به هرحال هر کسی نظری دارد و باید همه یاد بگیریم آستانه تحمل مان بالا برود تا بتوانیم نظرات غیر را هم گوش کنیم و با تشخیص خودمان خوب را از بد جدا کنیم.

انواری همچنین در واکنش به این سئوال که «تکلیف شورای نگهبان و ارگان های دیگر در قبال تندروها چیست» با گفتن اینکه «شما به دولت و شورای نگهبان دستور می دهید» گفت: باید همه تحمل مان را بالا ببریم و عقل مان را به کار بگیریم، دل مان را قوی کنیم تا اقتدارمان قوی شد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=218724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰