تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
5

️اجرای یک شب نمایش برای رهایی یک محکوم به قصاص

  • کد خبر : 217355
  • 08 آبان 1402 - 17:37
️اجرای یک شب نمایش برای رهایی یک محکوم به قصاص
یک گروه تئاتر با همکاری یک گروه خیریه مردمی (یاران نجات)برای آزادی یک زندانی، درآمد یک شب از اجرای خود را به این گروه خیریه اختصاص می‌دهد.

جمهوریت-یک گروه تئاتر با همکاری یک گروه خیریه مردمی (یاران نجات)برای آزادی یک زندانی، درآمد یک شب از اجرای خود را به این گروه خیریه اختصاص می‌دهد.

گروه تئاتری که «کابوس‌های شازده اجباری» را روی صحنه می‌برد براساس مسئولیت اجتماعی درآمد کامل یک شب نمایش خود را برای تامین قسمتی از هزینه آزادی یک زندانی اختصاص می‌دهد.

این گروه درآمد نمایش روز سه‌شنبه ۹ آبان را که ساعت ۱۹:۴۵ به در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود را به گروه یاران نجات اختصاص داده است.

این نمایش به کارگردانی افشین زمانی در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود و مهسا احمدپور، محمد سعادت، نریمان عابدی، امیرحسین نعیمی، نجمه نصیری، مهسا ظهیری، فرانک افتاده حال، سحر دیده‌ور، پریسا ملک محمودی، سلمان ذنوبی، پارسا فارسی، امیرمحمد عمورضا، حمید قیاسی فر، یلدا میرزاخانی و افشین زمانی در آن ایفای نقش می‌کنند.

“یاران نجات” گروهی مردمی است که گردانندگان آن در برنامه‌های تلویزیونی زیادی شرکت کرده‌اند تا به ترویج فرهنگ بخشش پرداخته شود. آنها می‌گویند: “پس از بررسی مدارک و شرایط محکومان که اتفاقی قاتل شده‌اند در راستای بازگشت فرد به زندگی عادی اقداماتی را با کمک شما انجام می‌دهیم”. این گروه اعلام کرده با کمک تک‌تک شما موفق به نجات ده‌ها نفر از محکومان به قصاص شده و هدف نهایی این گروه کاهش قتل است.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=217355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰