تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
7

دلارهایی که احمدی نژاد این ور و آن ور دنیا خرج می کند از کجا می آید؟

  • کد خبر : 215266
  • 24 مهر 1402 - 8:45
دلارهایی که احمدی نژاد این ور و آن ور دنیا خرج می کند از کجا می آید؟
کریمی اصفهانی: دادگاه احمدی نژاد باید علنی باشد / زمان مهار کردن او رسیده است

جمهوریت – کریمی اصفهانی، چهره سیاسی اصولگرا می گوید: بارها گفته ام خطر آقای احمدی‌نژاد با سبک و سیاقی که دارد، به مراتب از مساله بنی صدر که آن جنایت را کرد، سنگین‌تر است، ولی نمی‌دانم چرا نظام تعلل می‌کند و چرا دستگاه نظام با او برخورد نمی‌کند.

سکوت احمدی نژاد درباره موضوع غزه هنوز شکسته نشده است و با وجود بازگشت از سفر گواتمالا همچنان موضع گیری نسبت به این اتفاق نداشته است. سکوتی که حتی با واکنش انتقادی رسانه های اصولگرا نیز روبرو شد.

احمد کریمی اصفهانی، دبیرکل حزب جامعه اسلامی اصناف و بازار که از مخالفان جدی رئیس جمهور پیشین است نسبت به این سفرهای احمدی نژاد انتقاد دارد و می گوید؛«دلارهایی که احمدی نژاد در این ور و آن ور دنیا خرج می کند از کجا می آید؟»

او خواستار برخورد نظام با رفتارهای احمدی نژاد است و به خبرآنلاین می گوید؛«اگر زودتر احمدی نژاد را جمع نکنیم، برای نظام هزینه بر خواهد شد»

مشروح گفتگو ، با عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری را بخوانید؛

************

آقای کریمی اصفهانی! آقای احمدی نژاد بعد از مدتی که کمتر در فضای عمومی و رسانه ها حضور داشت و سکوت نصفه و نیمه ای داشت، فعال شده و سفر اخیرش به گواتمالا که با حاشیه هایی در فرودگاه و این کشور همراه بود. تحلیل تان از فعال شدن دوباره او چیست؟

انتخابات یکی از مسائل کشور و نظام است که افراد و احزاب می‌خواهند خودشان را نشان دهند و وارد صحنه می شوند، ولی احمدی‌نژاد فردی است که برای بررسی کارنامه اوباید به قبل و بعد از ریاست جمهوری و مشکلاتی که بر نظام از نظر مسائل مختلف پیش آورده از نظر اعتقاد به مردم، تبعیت از ولایت و حفظ بعضی از حریم‌ها مراجعه کرد، آقای احمدی‌نژاد سعی‌اش بر این است با فرافکنی، حریم هایی که در کشور وجود دارد را بشکاند و این یک نقص است. متاسفان، اسناد و مدارک بسیار زیادی است که ایشان در دستگاه دیپلماسی و قضایی هم دست برده است.

زمان مهار کردن احمدی نژاد رسیده است

بعضی مواقع ما اجازه می‌دهیم یک فرد هر کاری بخواهدانجام دهد. موقعی که یک وضعیت بسیار بد و یک مشکل و معضل بزرگ برای نظام ایجاد شد و یک هزینه‌ای برای نظام ایجاد کرد آن موقع می خواهیم برخورد کنیم. به نظر من می‌رسد که الان زمان آن رسیده که با توجه به دست بردنی که آقای احمدی نژاد در دستگاه قضا و دیپلماسی داشته وی را مهار کنند.

خطر احمدی نژاد برای نظام از خطر بنی صدر هم بیشتر است

انسانی که هر چند وقت یک بار دبی و خارج از کشور می رود و در فرودگاه مردم را تحریک می‌کند که اجازه دهند از مملکت برود باید مهار شود، نظام یک حساب و کتابی دارد. من معتقدم آقای احمدی‌نژاد یک موجود واقعا خطرناکی است، من بارها هم این را عرض کرده ام که خطر آقای احمدی‌نژاد با سبک و سیاقی که دارد به مراتب از مساله بنی صدر که آن جنایت را کرد، سنگین‌تر است، ولی نمی‌دانم چرا نظام تعلل می‌کند و چرا دستگاه نظام با او برخورد نمی‌کند.

این آقا امروز ممکن است صدایش در نیاید، ولی من احتمال قوی می‌دهم که او بالاخره آدم بیگانگان است و اینکه چه زمانی زهرش را به نظام خواهد ریخت، هنوز معلوم نیست، ولی ما نگذاریم.ما بعضی مواقع افراد را رها می‌کنیم و موقعی می‌خواهیم به حسابشان برسیم که کلی برای ما مشکل ایجاد کرده‌اند. من به جد از دستگاه قضا می‌خواهم قبل از اینکه به آن مرحله برسد، با او تسویه حساب کنند.

منظورتان از تسویه حساب چیست؟ بازداشت؟ تذکر یا ….

فرض کنیم دو تا معاون داشته که همیشه فکر می‌کردند آن‌ها لیدر این آقا هستند و آن‌ها به او خط می‌دهند،منظورم آقای بقایی و آقای مشایی است. یا مکرر ایشان در جاهای مختلف اصرار بر این داشتند که یک روح هستند در سه بدن. این افراد به اندازه کافی بار خودشان را بسته‌اند. تا دیروز ادعا داشت که فقط یک ماشین پژو دارد اما…

دلارهایی که احمدی نژاد در این ور و آن ور دنیا خرج می کند از کجا می آید؟

بنظر شما هزینه سفرهای برون مرزی ایشان از کجا تامین می شود؟

ایشان امروز اینور و اونور دنیا دلار خرج می‌کند،آیا جایی نشسته اند بررسی کنند که این دلارها از کجا می‌آید؟ آیا به خیانت‌ها که در آن مقطع توسط این دو نفری که به اقرار احمدی نژاد یک روح هستند در دو بدن و ایشان شریک آنهاست رسیدگی شده است؟ آیا توانستند این مسائل مالی را رسیدگی و جمع و جور کنند؟ از نظر اعتقادی هم احمدی نژاد نسبت به ولایت چه حرف هایی زد و در رابطه با نظام همه افراد را زیر سوال برد و باید با او برخورد شود

احمدی نژاد فکر کرد با قهر می تواند نظام و کشور را به آشوب بکشد اما…

ماجرای قهر ۱۱ روزه را می گویید؟

آن یک مورد بود. ۱۱ روز قهرنشینی او یک پلک زدن برای نظام بود. او فکر کرد می‌تواند مملکت را به آشوب بکشد، فکر کرد چون مثلا آمد و بعضی کارهامثل یارانه‌دادن و بعضی مسائل مختلف را انجام داد توانست در روستا، شهر و کشور یارگیری کند، ۱۱ روز رفت و فکر کرد با ۱۱ روز می‌تواند نظام را به آشوب و بلوا بکشد.

مگر در نظام مسئولیتی به او سپرده شده که امروز بلند شده و اینور و آن ور دنیا می رود و برای آب و هوای دنیا صحبت کند؟ برای فلان چیز صحبت کند؟ بالاخره نظام باید جلوی او را بگیرد. او هیچ نمایندگی و ماموریتی از نظام ندارد پس به چه دلیل می‌رود اینطور جاها صحبت می‌کند؟ بالاخره باید جلوی او را گرفت و اجازه نداد.

اگر زودتر احمدی نژاد را جمع نکنیم، برای نظام هزینه بر خواهد شد

او فکر می‌کرد یک روزی از مقام معظم رهبری هم یک سر و گردن بالاتر است. این ادعایی بود که داشت. یک روزی می‌گفت من نسبت به مستضعین چنین و چنان کردم، هیچ کسی دنبالم نیامده است. یعنی فقط کسی که در مملکت مدافع مستضعفین و پابرهنه‌ها است، آقای احمدی‌نژاد است و امام و رهبری این فرصت را پیدا نکرده اند، ولی ما نباید اجازه دهیم که فرصت پیدا کند و این فرصت به یک تهدید تبدیل شود و این تهدید به معضل برای نظام شود. به نظر من اگر ما زودتر نتوانیم دست و پای احمدی نژاد را جمع کنیم در آینده برای ما هزینه‌بر خواهد بود.

او می‌خواهد اگر بتواند، برای نظام دردسر ایجاد کند. او حتما به نظر من باید نسبت به آن مشکلاتی که ایجاد کرده پاسخگو باشد.این مسئولین سند و مدرک دارند و به راحتی می توانند اقدام کنند، ولی نمی‌دانم دلیلش چیست که رو نمی‌کنند.

دادگاه احمدی نژاد باید علنی باشد

شاید نگرانند که هنوز هم طرفدارانی دارد. بله، ممکن است بعضی‌ها که هنوز برایشان درست تبیین نشده که او با چه اهدافی آمد و بعضی از کارها را انجام داد و یارگیری کرد، همان افراد نمی‌دانند که این شخص چقدر به این بنده خداها لطمه زد. باید آنها را آگاه کرد.

حتی من معتقدم دادگاه او باید علنی باشد و همه مردم متوجه شوند چه کارهایی کرده ، یک احمدی‌نژاد با یک جثه کوچک، ولی با یک توطئه بزرگ وارد این مملکت شده و کارهایی انجام داد که باید به همه این‌ها رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=215266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰