تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
7

افزایش شمار بیمه شدگان رشته کشتی در زنجان

  • کد خبر : 215252
  • 24 مهر 1402 - 0:12
افزایش شمار بیمه شدگان رشته کشتی در زنجان
رییس هیات کشتی استان زنجان گفت:هم اکنون پنج هزار کشتی گیر در رده‌های سنی مختلف در استان بیمه شده‌اند که این تعداد سال قبل ۲ هزار و ۵۰۰ نفر بود.

جمهوریت – عابس محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه ریزی و هدفگذاری انجام شده بر کشتی رده های سنی پایه ( خردسالان و نونهالان) مترکز شده ایم تا در آینده در کشتی کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی به مسابقات انتخابی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان استان زنجان یادبود سید عباس حسینی به میزبانی شهرستان ابهر اشاره کرد و گفت: این مسابقات روز گذشته در خانه کشتی ابهر برگزار شد.

این مسوول ادامه داد: در این ۲ رده سنی ۱۳۰ ورزشکار شرکت کرده بودند که نفرات برتر و شاخص به مسابقات کشوری نوجوانان و جوانان طی ماه های آبان و آذر، اعزام می شوند.

وی اظهار داشت: پس از سال ها برای اولین بار مسابقات انتخابی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان استان به صورت مستقل و با حضور علاقه‌مندان برگزار شد.

محمدی افزود: در زمان حاضر ۲ نفر سرمربی و مربی از این استان، تیم ملی کشتی ساحلی و تیم کشتی فرنگی آزاد نونهالان را هدایت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه اندازه کافی به خصوص در رده های پایه ورزشکار داریم و تلاش می کنیم این ورزشکاران را به نحو مطلوبی توسط مربیان صاحب نام آموزش دهیم، خاطر نشان کرد: امیدواریم این ورزشکاران به سطحی برسند که مسابقات مختلف کشوری و برون مرزی را برگزار کنیم تا این ورزشکاران برای سال های آینده توانمند شوند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=215252

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰