تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
2

توقف عرضه خودرو در بورس تا یک سال و نیم دیگر

  • کد خبر : 214253
  • 16 مهر 1402 - 19:49
توقف عرضه خودرو در بورس تا یک سال و نیم دیگر
تا یکسال و نیم آینده فعلا برنامه جدیدی برای عرضه بورسی وجود ندارد، اما اگر خودروسازان بخواهند این کار را انجام دهند مشکلی برای آن نداریم.

جمهوریت-مجید عشقی گفت: تا یکسال و نیم آینده فعلا برنامه جدیدی برای عرضه بورسی وجود ندارد، اما اگر خودروسازان بخواهند این کار را انجام دهند مشکلی برای آن نداریم.

به گزارش دنیای اقتصاد،رئیس سازمان بورس گفت: درباره عرضه خودرو در بورس نیز گفت: فعلا برنامه‌ای برای عرضه خودرو در بورس وجود ندارد و به نظر می‌رسد با توجه به تعهدات خودروسازان در سامانه یکپارچه، تا یکسال و نیم آینده فعلا برنامه جدیدی برای عرضه بورسی وجود ندارد، اما اگر خودروسازان بخواهند این کار را انجام دهند مشکلی برای آن نداریم.

وی ادامه داد: ما به عنوان بازار سرمایه این آمادگی را داریم در راستای قانون جهش تولید مسکن به تامین مصالح ساختمانی کمک کنیم تا با قیمت‌های پایه یا قیمت‌هایی که منطقی باشد این کار را انجام دهیم. چرا که مسئله مسکن حمایتی ادامه دار خواهد بود و به محض اینکه میزان تقاضا اعلام شود آمادگی آن را داریم. قانون در حال حاضر مجلس در شش ماه پایانی خودش است و با توجه به تعدد طرح‌ها و لوایحی که در دست بررسی بوده، سخت است که امسال اصلاح قانون بازار سرمایه به تصویب برسد و امیدواریم که این اتفاق هر چه سریع تر رخ دهد.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار همچنین درباره سهم ۱۵ درصدی بازار سرمایه در حوزه تامین مالی گفت: برآورد ما حدود ۳۰ درصد است و سهم ۱۵ درصدی درست نیست اما برنامه‌هایی برای افزایش این سهم داریم و امیدواریم بتوانیم با ادامه روند انتشار اوراق و غیره این عدد را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=214253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰