تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
5
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

عرضه مصالح ساختمانی در بورس کالا موجب تقویت منافع دلالان شده است

  • کد خبر : 213502
  • 12 مهر 1402 - 17:46
عرضه مصالح ساختمانی در بورس کالا موجب تقویت منافع دلالان شده است
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی عرضه مصالح ساختمانی در بورس کالا را موجب تقویت منافع دلالان و سوداگران این حوزه دانست.

جمهوریت-عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی عرضه مصالح ساختمانی در بورس کالا را موجب تقویت منافع دلالان و سوداگران این حوزه دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از خبرگزاری دانشجو، احسان ارکانی عضو کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی، در صفحه مجازی نوشت: بورس کالا پایگاه تقویت منافع دلالان و سوداگران و عامل افزایش قیمت و تضعیف تولیدکنندگان شده است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس یازدهم با اشاره به تحولات اخیر درخصوص عرضه مصالح در بورس کالا در فضای مجازی نوشت: در سال مهار تورم و رونق تولید، بورس کالا دقیقا در تعارض با شعار سال، پایگاه تقویت منافع دلالان و سوداگران و عامل افزایش قیمت و تضعیف تولیدکنندگان شده است.

وی همچنین در خصوص الزام خروج سیمان و فولاد از بورس کالا گفته بود: اگر به دنبال دفاع از عرضه سیمان و فولاد با قیمت رقابتی در بورس هستید باید سایر الزامات بازارهای جهانی نظیر پرداخت هزینه‌های انرژی و گاز و برق و آب و حمل ونقل به قیمت جهانی به کارخانجات تولید سیمان و فولاد را هم بپذیرید.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=213502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰