تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
6
منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با جمهویت:

مدیریت جبهه پایداری بعد از انقلاب از مفلسی به قارون‌های سیاسی تبدیل شد/ ۹۸ نفر در مقابل ۹۸ درصد مردم ایستاده‌اند

  • کد خبر : 210990
  • 28 شهریور 1402 - 9:11
مدیریت جبهه پایداری بعد از انقلاب از مفلسی به قارون‌های سیاسی تبدیل شد/ ۹۸ نفر در مقابل ۹۸ درصد مردم ایستاده‌اند
فعال سیاسی اصولگرا درباره جبهه پایداری گفت: مدیریت جبهه پایداری از مفلسی ابتدای انقلاب به قارون‌های سیاسی تبدیل شده و در حال خالص‌سازی هستند.

جمهوریت – به نظر می رسد یکی از اصلی ترین نقش ها در انتخابات آتی مجلس با جبهه پایداری باشد، نقشی نه برخواسته از میزان اثرگذاری که نشات گرفته از برهم زدن میز وحدت اصولگرایان، تشکلی که همواره برای رسیدن به وحدت باج خواهی کرده و شش ماه تا برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم ساز جدایی از اصولگرایان را کوک کرده است .

 منصور حقیقت‌پور ، مشاور علی لایجانی در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار جمهوریت درباره این موضوع گفت: همان‌طور که سابقا نیز تاکید کرده ام، اعضاء جبهه پایداری آمار قابل توجهی ندارند و کل جمعیت رسمی این تشکل در حد و تعداد دو اتوبوس هستند اما باید درباره این تشکل تاکید کرد که «۹۸ نفر در مقابل ۹۸ درصد مردم ایستاده اند» و زورگویی می‌کنند.

وی در ادامه افزود: این رفتارها و روحیات نشان از خودشیفتگی و خودبرتربینی این جریان است که در تعاریفی که می‌کنند خود را خالص‌ترین، ولایی‌ترین، حزب‌اللهی‌ترین و بسیجی‌ترین چهره‌های این انقلاب معرفی می‌کنند.

حقیقت‌پور با بیان این که «این ادبیات و رویه نشان دهنده غرور این جریان است»، تاکید کرد: این نگاه نشان می دهد این جریان انحصارطلب و تک‌رو است و به جز خود کسی را در جمهوری اسلامی ایران قبول ندارد.

بیشتر بخوانید:

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در مجلس نهم درباره مواضع اخیر دبیرکل جبهه پایداری درباره اقدامات انتخاباتی برای اسفندماه سال جاری گفت: امروز قارون‌های سیاسی از ظرفیت‌های نظام در طول این انقلاب استفاده کرده و از وضعیت مفلسی به وضعیت فعلی رسیدند و این قارون ها تبدیل به لیدرهای سیاسی شده اند .

وی ادامه داد: جا دارد مردم از این ها بپرسند شما که از ابتدای انقلاب مفلس بودید این قارونیت و ثروت را از کجا آوردید که امروز با تکیه بر موقعیت قارونی در داخل جمهوری اسلامی در حال خالص‌سازی هستید.

مشاور علی لایجانی در مجلس دهم در انتقاد از رویه و برنامه های جبهه پایداری در عرصه سیاسی کشور گفت: کسی را جز خودشان قبول ندارند و همه را یا فتنه گر، ساکت فتنه یا خائن تعریف می‌کنند و این قطعا مورد تحمل مردم شریف ایران قرار نمی گیرد و مردم در انتخابات پیش رو، این قارون‌های سیاسی و این «۹۸ نفر در مقابل ۹۸ درصد مردم» را پس خواهند زد و باید منتظر این نمایش قدرت باشیم.

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=210990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰