تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
9

وضعیت جسمانی آیت الله جنتی چطور است؟

  • کد خبر : 210015
  • 21 شهریور 1402 - 18:50
وضعیت جسمانی آیت الله جنتی چطور است؟
​وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت جسمانی و سلامتی احمد جنتی توضیحاتی ارائه کرد.

جمهوریت-​وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت جسمانی و سلامتی احمد جنتی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرآنلاین،پسر آیت‌الله احمد جنتی از آخرین وضعیت جسمانی پدرش خبر داد.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت جسمانی و سلامتی احمد جنتی توضیحاتی ارائه کرد.

علی جنتی، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو حزب اعتدال و توسعه درباره وضعیت جسمانی آیت الله جنتی می‌گوید: با توجه به سن شان و کهولت سن، طبیعی است که ضعف جسمی دارند، ولی ایشان بیماری ندارند. ما همواره توصیه مان این بود که ایشان را معاف بدارند. وظیفه سنگینی که برعهده ایشان است، واقعا در این شرایط جسمی برای ایشان مشکل است.

آیت الله جنتی با توجه به سن شان و کهولت سن، طبیعی است که ضعف جسمی دارند، ولی ایشان بیماری ندارند. نه فشارخون دارند، نه دیابت دارند، نه مشکلات دیگر. به خاطر رعایتی که خودشان می‌کنند. افرادی که مخالف شورای نگهبان یا رویه شورای نگهبان هستند، گاهی آرزوهایشان را به صورت خبر مطرح می‌کند. ما همواره توصیه مان این بود که ایشان را معاف بدارند.

علی جنتی، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال خبر آنلاین که در یکی دو سال اخیر چندبار خبرهایی درباره وضعیت جسمانی و سلامتی احمد جنتی منتشر شد که خود شما هم معمولا واکنش نشان می دادید، این خبرسازی ها چقدر برای شما آزار دهنده است و شرایط جسمانی ایشان چطور است؟، گفت: ببینید با توجه به سن شان و کهولت سن، طبیعی است که ضعف جسمی دارند، ولی ایشان بیماری ندارند. نه فشارخون دارند، نه دیابت دارند، نه مشکلات دیگر. به خاطر رعایتی که خودشان می کنند.

وی با بیان اینکه ولی افرادی که مخالف شورای نگهبان یا رویه شورای نگهبان هستند، گاهی آرزوهایشان را به صورت خبر مطرح می کند، گفت: در یک ماه گذشته، در شبکه های اجتماعی یک کسی نوشته بود که ایشان بیمار هستند و حتی کس دیگری اضافه کرده که ایشان در بیمارستان بقیه الله بستری هستند، من تماس گرفتم و دیدم نه مشکلی نداشتند و تکذیب کردم.

جنتی افزود: البته کهولت سن و ضعف ناشی از آن به هرحال وجود دارد ما همواره توصیه مان این بود که ایشان را معاف بدارند. وظیفه سنگینی که برعهده ایشان است، واقعا در این شرایط جسمی برای ایشان مشکل است

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=210015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰