به گزارش دنیای اقتصاد،برداشت من این است که اراده‌ای برای یک انتخابات حداقلی مجدد وجود دارد و درست به همین خاطر اعتقاد دارم همه کسانی‌که احساس مسوولیت می‌کنند به خاطر نظام، ایران و مردم اگر می‌توانند در انتخابات شرکت کنند. هر کسی که در خود قابلیتی می‌بیند حتما در انتخابات ثبت‌نام کند تا بتوان راهکار ناصوابی را که در پیش گرفتند، خنثی کرد.

به نظر من مجلس نباید از عقلا؛ سرآمدان و نخبگان جامعه خالی شود. اما در خصوص ائتلافی که اشاره کردید که یک عده‌ای فعال هستند؛ به نظر می‌رسد این ائتلاف و این جریان قبل از اینکه کاری را شروع کنند باید ابتدا از ملت به خاطر دست‌پختشان در مجلس و دولت عذرخواهی کنند که خروجی آن شرایط امروز است. اگر عذرخواهی نکنند اقبالی در جامعه نخواهند داشت و باید به جامعه به دلیل طراحی که کردند پاسخگو باشند.

او گفت:آقای قالیباف و جبهه پایداری را از هم جدا نکنید. چون فعلا در طرف مقابل حرکتی برای انتخابات نیست؛ اینها در میان خودشان به جنگ‌های زرگری دست می‌زنند.

اگر تحرکی در جناح مقابل صورت بگیرد اینها بازهم با هم متحد می‌شوند چون مشترکات زیادی دارند. اینها با هم انتخابات حداقلی را رقم زدند و با هم سیاست‌های بعدی را پیگیری می‌کنند. به دلیل خیلی خالص شدن، یکسری اختلافات ظاهری ایجاد می‌شود. یکی از دردسرهای خلوص هم این است که دوباره در میان خودشان دست به خلوص می‌زنند، البته تا جایی که تنها باشند؛ اما اگر در جناح مقابل حرکتی صورت بگیرد اینها کماکان باهم متحد هستند.در حال حاضر نیز در استان‌ها کار انتخاباتی را جبهه متحد پیش می‌برد.

بیشتر بخوانید: