تاریخ : جمعه, ۲۹ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 19 July , 2024
4

دیزنی‌لند ایرانی-اسلامی ساخته می‌شود

  • کد خبر : 205423
  • 18 مرداد 1402 - 19:46
دیزنی‌لند ایرانی-اسلامی ساخته می‌شود
رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: ما به دنبال ایجاد شهر کودک هستیم و با توجه به ظرفیت و امکاناتی که داریم به دنبال ایجاد چیزی شبیه دیزنی‌لند هستیم و مهندسان هم تدابیری را اندیشیده‌اند.

جمهوریت-رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: ما به دنبال ایجاد شهر کودک هستیم و با توجه به ظرفیت و امکاناتی که داریم به دنبال ایجاد چیزی شبیه دیزنی‌لند هستیم و مهندسان هم تدابیری را اندیشیده‌اند.

به گزارش رکنا،حامد علامتی ، رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در نشست خبری با اصحاب رسانه از اقدامات انجام شده برای ایجاد دیزنی لندِ ایرانی خبر داد.

علامتی گفت: ما به دنبال ایجاد شهر کودک هستیم و با توجه به ظرفیت و امکاناتی که داریم به دنبال ایجاد چیزی شبیه دیزنی لند هستیم و مهندسان هم تدابیری را اندیشیده اند. این هدف مصوبه هیئت مدیره و… را می‌خواهد که بخشی از آن صورت گرفته و وزیر هم دنبال آن است. بین ۲ تا ۳ سال، شهر جهانی کودک را ایجاد خواهیم کرد که شامل آموزش، فرهنگ، بازارچه کودک است. ۸ ماه است که کار را آغاز کرده ایم و همه شرایط و ویژگی های آن متناسب با زیست بوم ایرانی اسلامی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=205423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰