تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
4

پاسخ احدیان به آذری جهرمی/ لایحه جدید به دنبال بازدارندگی بدون گشت ارشاد است

  • کد خبر : 203474
  • 09 مرداد 1402 - 19:05
پاسخ احدیان به آذری جهرمی/ لایحه جدید به دنبال بازدارندگی بدون گشت ارشاد است
مجلس حامی استارتاپ‌ها است اما در برابر استثنا کسب و کار هنجارشکن بی‌تفاوت نیست

جمهوریت-پاسخ احدیان به آذری جهرمی/ لایحه جدید به دنبال بازدارندگی بدون گشت ارشاد است/ مجلس حامی استارتاپ‌ها است اما در برابر استثنا کسب و کار هنجارشکن بی‌تفاوت نیست

به گزارش جماران،دستیار رسانه‌ای قالیباف در پاسخ به آذری جهرمی:

اگر جنابعالی سخنگوی طاقچه هستید و واقعا دلسوز مجموعه‌های استارتاپی، ای کاش آن مجموعه را قانع می‌کردید که به درخواست انتشارت معترض پاسخ می‌دادند و موضع خودشان را با عکس منتشر شده روشن می‌کردند تا این ماجرا همان ابتدا ختم می‌شد.

لایحه جدید موضعش نسبت به مروج  ولنگاری مجازات‌های بازدارنده است بدون رفتن به سمت طرح‌هایی مثل گشت ارشاد.

مجلس یازدهم با تصویب قانون دانش‌بنیان  از همه استارتاپ‌ها که سرمایه کشور هستند، حمایت کرده است، فقط اگر احیانا یک استارتاپ تصمیم گرفت در فاز تقابل با قانون برود، مثل هر تخلفی دیگر طبیعی است که  باید هزینه‌اش را هم بدهد.‌ اگر در دادگاه روشن شد شرکتی با این همه نیرو و گردش مالی، ورشکسته یا ضرر ده است،  لایحه مجازات را در نظر گرفته را،  سود ۳ ماه یا تا ۱۵۰ میلیون تومان جریمه، هرکدام بیشتر باشد، تعیین کرده است. البته اگر شواهدی وجود داشته باشد که قاضی را به این جمع‌بندی برساند که نیاز به برخورد بازدارنده‌تری است، اجازه دارد ۶ ماه تا ۲ سال فعالیت فضای مجازی را هم متوقف کند.

قانون حامی کسب و کارها است فقط نمی‌تواند در برابر استثنا کسب و کاری که عامدانه، هنجارشکنی می‌کند، بی‌تفاوت بماند. هدف لایحه حجاب در درجه اول که بیش از ۴۰ ماده را به خود اختصاص داده، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف با فعالیت‌های ایجابی فرهنگی و اجتماعی است.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=203474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰