تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
5

توضیحات بهادری جهرمی درباره استعفای سجادی و قرارداد تازه لطیفی با دولت

  • کد خبر : 202341
  • 04 مرداد 1402 - 12:45
توضیحات بهادری جهرمی درباره استعفای سجادی و قرارداد تازه لطیفی با دولت
سخنگوی دولت گفت: درخواست استعفای آقای سجادی به رئیس‌جمهوری تحویل داده شده اما هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری انجام نشده است.

جمهوریت- علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره رفع مانع قانونی انتصاب میثم لطیفی در دولت، اظهار کرد: هرچند نگاه حقوقی دولت موافق ۳۵ قاضی بود که در هیئت عمومی دیوان عدالت اداری تفسیر متفاوتی از قانون داشتند و دولت منع قانونی در روش بکارگیری میثم لطیفی وجود ندارد.

 

سخنگوی دولت تاکید کرد: اما باتوجه به اینکه در نهایت دیوان عدالت اداری اعمال ماده ۹۱ دولت را نپذیرفت، رأی در دستور اجرا قرار گرفت و از مسیر قانونی دیگری بهره‌برداری شد و میثم لطیفی به شکل مستقیم قراردادی با نهاد ریاست‌جمهوری امضا کرد.

 

وی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت ادامه فعالیت وزیر ورزش در دولت، اظهار کرد: آقای سجادی از زمان سانحه سقوط بالگرد، عارضه‌هایی جسمانی متعددی برای او ایجاد شد و چند مرتبه با رئیس‌جمهوری مذاکره داشت و به نوعی استعفا داده بود چرا که سیر درمان مطابق با سرعت مورد انتظار پیش نمی‌رفت. پزشکان هم مستمرا به او هشدار می‌دادند که نیازمند استراحت بیشتر و جراحی‌های دیگری است.

 

سخنگوی دولت اظهار کرد: درخواست استعفای آقای سجادی به رئیس‌جمهوری تحویل داده شده اما هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری انجام نشده است.

 

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=202341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰