تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
3
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:

اگر این نفتکش با ۱۰ تا اسکورت هم آمده بود محال بود بتواند فرار کند

  • کد خبر : 198300
  • 15 تیر 1402 - 14:01
اگر این نفتکش با ۱۰ تا اسکورت هم آمده بود محال بود بتواند فرار کند
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمندگان نیروی دریایی سپاه را صاحبان مدال افتخار از فرماندهی معظم کل قوا به عنوان « دلاوران از جان گذشته» توصیف کرد و گفت: هنوز به ابعاد پنهان عملیات توقیف نفتکش انگلیسی پرداخته نشده است.

جمهوریت-فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمندگان نیروی دریایی سپاه را صاحبان مدال افتخار از فرماندهی معظم کل قوا به عنوان « دلاوران از جان گذشته» توصیف کرد و گفت: هنوز به ابعاد پنهان عملیات توقیف نفتکش انگلیسی پرداخته نشده است.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده و معاون روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه ضمن احترام و تکریم مقام و جایگاه شهدا و خانواده های آنان؛ با اشاره به روند اقتدار افزایی نیروی دریایی در پهنه دریا برابر دشمنان ایران به عملیات توقیف نفتکش انگلیسی اشاره کرد و افزود: در این عملیات‌ها عنایت خداوند است که حکمرانی می‌کند و اگر غیر از این باشد در صحنه نبرد نتیجه نمی‌گیریم.

وی ادامه داد: توقیف نفتکش انگلیسی ابعاد پنهانی دارد که هنوز به آن پرداخته نشده است، یکی اینکه در این عملیات فرماندهان سطح یک ما در صف اول مقابله و تقابل با دشمن حضور داشتند.

وی افزود: زمانی که در این عملیات ناو آمریکایی قصد ورود به آب‌های ما را داشت، به آنها اعلام کردیم اگر یک وجب به سمت ما بیایی سیبل موشک‌های ما خواهید شد و پس از این هشدار ناو امریکایی به سرعت عقب نشینی کرد.

دریادار تنگسیری در ادامه خاطرنشان کرد: شک نداشته باشید اگر این نفتکش( انگلیسی) با ۱۰ تا اسکورت هم آمده بود محال بود بتواند فرار کند.

وی اضافه کرد: مقابل شهدا قسم یاد کردیم؛ شهدا همرزم ما بودند و نخواهیم گذاشت خون این شهدای والامقام به هدر برود.

فرمانده ندسا رزمندگان نیروی دریایی سپاه را صاحبان مدال افتخار از فرماندهی معظم کل قوا به عنوان «دلاوران از جان گذشته » توصیف و با اشاره به جایگاه روابط عمومی در سازمان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: اعتقاد دارم روابط عمومی زبان گویای یک مجموعه است هر چند حماسه امام حسین(ع) در روز عاشورا رقم خورد؛ اما آنچه آن را زنده نگه داشت، خطبه های امام سجاد (ع) و حضرت زینب(س) بود.

 

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=198300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰