تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

حدادعادل: بدنه انقلاب سالم است

  • کد خبر : 195511
  • 05 تیر 1402 - 10:57
حدادعادل: بدنه انقلاب سالم است
دشمنان داخلی برای به قدرت رسیدن رقبای سیاسی، خود را بدنام می‌کنند و یا ارقام عجیب از جمله ۹۰ هزار میلیارد تومان اختلاس از کارخانه فولاد خبر می‌دهند که پس از بررسی مشخص شد که اشتباه است. بدنه این انقلاب سالم است، طبق فرمایش رهبری که گفتند من مجلس را در کل سالم می‌بینم، گرچه ممکن است ایراداتی هم داشته باشد، امروز بالاترین امید این است که رهبری، زندگی ساده و سالمی دارند.

جمهوریت –رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، تحریم و تحریف را از اقدامات دشمنان برای ناامیدی جوانان دانست و اظهار کرد: دشمنان با تحریم اقتصاد کشور را فلج می‌کنند.

غلامعلی حداد عادل در سومین نشست ملی نقش مشارکت جوانان در حکمرانی نو با شعار ایمان و امید، تحریم و تحریف را از اقدامات دشمنان برای ناامیدی جوانان دانست و اظهار کرد: دشمنان با تحریم اقتصاد کشور را فلج می‌کنند، همانطور که رئیس‌جمهور آمریکا گفته که فلج‌کننده‌ترین تحریم را علیه ملت ایران به کار بردیم، تا مردم به مقابله با انقلاب و در کنار آن به تحریف بپردازند و مشکلات را به انقلاب نسبت بدهند.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با بیان اینکه دروغ‌پردازی یکی از برنامه‌های دشمنان است، تصریح کرد: کشورهای غربی در کنار تحریم در اندیشه ناامیدی جوانان هستند، در این میان از تحریف هم بهره می‌گیرند؛ بدنه این انقلاب سالم است، طبق فرمایش رهبری که گفتند من مجلس را در کل سالم می‌بینم، گرچه ممکن است ایراداتی هم داشته باشد، امروز بالاترین امید این است که رهبری، زندگی ساده و سالمی دارند.

 

بیشتر بخوانید

حدادعادل در ادامه تأکید کرد: ایران دارای تمدنی چندین هزار ساله است که این مسأله برای جوانان امیدبخش است، ایرانیان با وجود اینکه مسلمان شدند اما تمدن خود را فراموش نکردند، ملتی که تاریخ کهن، سرزمین پهناور، فرهنگ ارزشمند، ادبیات عالی و مردم باهوش دارد. انقلاب اسلامی کشور را از چنگال آمریکا و انگلیس نجات داد و کشور را به دست مردم سپرده است، ما در سرزمینی زندگی می‌کنیم که مردم تصمیم‌گیرنده هستند.

دشمنان داخلی نیز برای به قدرت رسیدن رقبای سیاسی، خود را بدنام می‌کنند و یا ارقام عجیب از جمله ۹۰ هزار میلیارد تومان اختلاس از کارخانه فولاد خبر می‌دهند که پس از بررسی مشخص شد که اشتباه است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=195511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰