تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2
سردار نقدی:

قلب و ذهن تعدادی از مردم اسیر تفکرات دشمن در حجاب شده است

  • کد خبر : 189580
  • 05 خرداد 1402 - 15:34
قلب و ذهن تعدادی از مردم اسیر تفکرات دشمن در حجاب شده است
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: فریضه‌ امر به معروف و نهی از منکر و حساسیت و دقت مردم در راستای حل معضلات اجتماعی نباید کم شوند؛ ما باید در حل این معضلات با صبر و برنامه عمل کنیم.

جمهوریت-معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به این بیان رهبر معظم انقلاب که خرمشهرها در پیش است، بیان کرد: درسی که امروز از فتح خرمشهر و فداکاری شهدا باید بگیریم این است که یکی از خرمشهرهای اشغال شده، قلب و ذهن تعدادی از مردم ما است که اسیر تفکرات دشمن در سبک زندگی، حجاب و مسائل‌های اجتماعی شده‌اند، البته باید توجه کرد که همانطور که امام راحل وعده آزادسازی خرمشهر را در گذشته دادند امام امروز ما نیز وعده نصرت و پیروزی در این خرمشهر اشغالی را داده‌اند.

به گزارش فارس،معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: فریضه‌ امر به معروف و نهی از منکر و حساسیت و دقت مردم در راستای حل معضلات اجتماعی نباید کم شوند؛ ما باید در حل این معضلات با صبر و برنامه عمل کنیم.

وی گفت: رزمندگانی که از ۱۰ اردیبهشت آن سال عملیات را در گرمای سوزان خوزستان شروع کرده و حدود ۲۰ روز در حال درگیری با دشمن بودند، خسته و مجروج و کم‌تعداد تازه به دروازه‌های خرمشهری که بیش از ۲۰ هزار نیروی آماده‌ی تازه نفس در سنگرهای مستحکم و پر از مهمات آن بود، رسیدند اما همه چیز برعکس رخ داد و آن نیروهای مجروح و خسته همه آن نیروهای تازه نفس و دارای مهمات دشمن را به اسارت درآوردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه آزادی خرمشهر از معجزات انقلاب اسلامی بود، گفت: اگر موسی و هارون یک‌بار بنی اسرائیل را از دریا عبور دادند، موسی و هارون ایرانی‌‌ها و انقلاب اسلامی در این ۴۴ سال ده‌ها بار این ملت را از سختی‌ها و مشکلات با موفقیت و پیروزی عبور دادند.

سردار نقدی با ذکر اینکه امروز جهت پاسداشت یاد شهدا و تقدیر از جانبازان خانواده آنها گرد هم آمده‌ایم، ادامه داد: مهم­تر از پاسداشت شهدا و تقدیر از رزمندگان و خانواده این عزیزان این است که از این مردان بزرگ درس گرفته و برای رسیدن به نصرت و پیروزی راه و نشان را از آنها بیاموزیم.

وی با اشاره به این بیان رهبر معظم انقلاب که خرمشهرها در پیش است، بیان کرد: درسی که امروز از فتح خرمشهر و فداکاری شهدا باید بگیریم این است که یکی از خرمشهرهای اشغال شده، قلب و ذهن تعدادی از مردم ما است که اسیر تفکرات دشمن در سبک زندگی، حجاب و مسائل‌های اجتماعی شده‌اند، البته باید توجه کرد که همانطور که امام راحل وعده آزادسازی خرمشهر را در گذشته دادند امام امروز ما نیز وعده نصرت و پیروزی در این خرمشهر اشغالی را داده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با اشاره به برخی دلایل اشغال خرمشهر اعم از وجود نفوذی‌ها، غفلت‌ها، دشمن‌ناشناسی‌ها، دست‌کم گرفتن تهدیدها و عدم حمایت از رزمندگان در آن زمان، ادامه داد: با وجود مشکلاتی که منجر به اشغال خرمشهر بود مسائلی موجب شد دشمن در این نبرد شکست بخورد که مهمتر از همه آن‌ها آنها ایمان به درستی راه رزمندگان و مردم، توکل و ایمان به نصرت الهی و تلاش همگانی بود.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=189580

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰