تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
6

روزنامه جمهوری اسلامی: نمی‌شود مردم ده سال درگیر «عوارض تحریمی« پرونده هسته‌ای باز باشند

  • کد خبر : 187162
  • 20 اردیبهشت 1402 - 23:42
روزنامه جمهوری اسلامی: نمی‌شود مردم ده سال درگیر «عوارض تحریمی« پرونده هسته‌ای باز باشند
بعد از شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و روی کار آمدن دموکرات‌ها فرصت خوبی برای احیاء برجام و بستن پرونده تحریم‌ها به وجود آمد ولی کاسبان تحریم مانع رسیدن به توافق در این زمینه شدند و تا امروز هم به ایجاد مزاحمت‌ها ادامه دادند و می‌دهند.

جمهوریت – روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: همه می‌دانند که کشور از ناحیه این عناصر مزاحم که استمرار تحریم‌ها به نفع آنان است، متحمل چه زیان‌های بزرگی شده و مردم دچار چه فلاکتی در زمینه معیشت شده‌اند. این واقعیت تلخ را حضرات می‌دانند و در عین حال حاضر نیستند کار را به افراد کاردان بسپارند تا با حفاظت کامل از منافع ملی، مساله هسته‌ای را به سرانجام برسانند.

  • از افزایش روزانه گرانی‌ها صحبت کردن و نوشتن به معنای این یا آن دولت را مقصر جلوه دادن نیست. متاسفانه دولت‌ها در شرایطی که سیاست خارجی کشورمان در زمینه روابط بین‌الملل دچار انسداد است، قدرتی برای مهار تورم و حل مشکلات اقتصادی ندارند. قابل قبول نیست که موضوع پرونده هسته‌ای ده‌ها سال باز بماند و مردم همواره دچار عوارض تحریمی آن باشند.

 

  • بعد از شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و روی کار آمدن دموکرات‌ها فرصت خوبی برای احیاء برجام و بستن پرونده تحریم‌ها به وجود آمد ولی کاسبان تحریم مانع رسیدن به توافق در این زمینه شدند و تا امروز هم به ایجاد مزاحمت‌ها ادامه دادند و می‌دهند.

 

  • همه می‌دانند که کشور از ناحیه این عناصر مزاحم که استمرار تحریم‌ها به نفع آنان است، متحمل چه زیان‌های بزرگی شده و مردم دچار چه فلاکتی در زمینه معیشت شده‌اند. این واقعیت تلخ را حضرات می‌دانند و در عین حال حاضر نیستند کار را به افراد کاردان بسپارند تا با حفاظت کامل از منافع ملی، مساله هسته‌ای را به سرانجام برسانند و پرونده تحریم‌ها را مختومه و از ادامه اینهمه زیان و خسران به کشور و مردم جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=187162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰