تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
5

قیمت دلار و سکه اصلاح شد /صعود نرخ طلا

  • کد خبر : 186487
  • 12 اردیبهشت 1402 - 15:25
قیمت دلار و سکه اصلاح شد /صعود نرخ طلا
در سمت رسمی بازار، مرکز مبادله ارز و طلا امروز شاهد صعود قیمت دلار (اسکناس) یه کانال جدید بود. اسکناس آمریکایی بعد از چند روز وارد کانال جدید شد.

جمهوریت – قیمت دلار امروز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در شروع معاملات نقدی هرات رنج بود اما در ادامه معاملات یک کانال پایین آمد و در مقایسه با عصر دیروز نزدیک به ۸۰۰ تومان کاهش را ثبت کرد.

نرخ حواله درهم نیز امروز مسیر نزول را در پیش گرفت. در تهران هم نرخ دلار امروز تا حدودی اصلاح شد.

در سمت رسمی بازار، مرکز مبادله ارز و طلا امروز شاهد صعود قیمت دلار (اسکناس) یه کانال جدید بود. اسکناس آمریکایی بعد از چند روز وارد کانال جدید شد.

آن طور که مرکز مبادله اعلام کرده نرخ دلار با افزایش ۱۲۰ تومانی نسبت به روز گذشته، در سطح عدد ۴۲ هزار و ۸۶ تومان قرار دارد.

همچنین قیمت یورو در این مرکز رقم ۴۶ هزار و ۱۶۶ تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز گذشته کاهش ۱۳۱ تومانی داشته است.

قیمت درهم امارات نیز در سطح ۱۱ هزار و ۴۵۹ تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۸ هزار و ۲۶۰ تومان، ۴۱ هزار و ۹۶۹ تومان و ۱۰ هزار و ۴۱۸ تومان درج شده است.

همچنین قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلا با افزایش ۴۷ هزار تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۲ میلیون و ۶۳۹ هزار تومان قرار دارد.

قیمت ارز در سایت کانون صرافان امروز افزایشی و قیمت انواع سکه کاهشی شده است.

قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۳:۰۰) بطور میانگین حدود ۴۱ هزار و ۶۵۴ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته حدود ۱۰۰ تومان افزایش داشته است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز با کاهش ۵۰ تومانی رقم میانگین ۴۵ هزار و ۷۹۰ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین ۱۴ هزار و ۱۶۷ تومان اعلام شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که در بازار ارز آزاد با قیمت‌هایی که بانک مرکزی آنها را غیررسمی می‌خواند، قیمت دلار در کانال ۵۵ هزار تومان قرار دارد.

قیمت طلا ۱۸ عیار طبق سایت اتحادیه طلا و ارز در زمان نگارش این گزارش ۲ میلیون و ۷۶۸ هزارو۳۰۰ تومان بود که نسبت به دیروز ۲۰ تومان افرایش را نشان می‌دهد.

قیمت سکه امامی که روز گذشته تا ۳۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بالا رفته بود امروز با اصلاح شدن نرخ دلار به سمت پایین حرکت کرد. طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و ارز هر قطعه سکه امی امروز بر روی پله اول کانال ۳۴ میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت انواع سکه در سایت کانون صرافان که روز گذشته در کانال‌های بالاتر قرار گرفته بود امروز تغییر روند داده و در مسیر کاهشی قرار گرفته است.

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت سکه امامی امروز با کاهش ۱۳۷ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، در سطح ۳۴ میلیون ۱۲۵ هزار تومان قرار گرفته است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز با کاهش تقریبا ۶۵ هزار تومانی رقم میانگین ۱۹ میلیون و ۲۸۰ تومان را نشان می‌دهد.

تا حوالی ظهر امروز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان، رقم ۱۲ میلیون و ۳۱۸ هزار تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=186487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰